    From: "ACMM-033" <v...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: blokowanie reklam tv
    Date: Wed, 29 Apr 2015 01:18:52 +0200

    Użytkownik "re" <r...@r...invalid> napisał w wiadomości
    news:mhokrk$dma$1@mx1.internetia.pl...
    > Niektóre stacje idą dalej i to im się chwali, że jest na ekranie dyskretna
    > informacja, za ile reklama się skończy, wiem więc, czy zdążę się odlać (bo
    > mi się właśnie zachciało na przykład), itp.
    > ---
    > A jak Ci się pomiędzy zachce to czekasz na reklamę ? Przegięcie. Film to
    > film. Można nagrać w całości i za tydzień oglądnąć albo użyć funkcji
    > time-shift.

    Toteż jej używam, ja tylko tak głupio wyglądam :)

    > Póki nie blokują...? Hmm... stara technika rulez, mogą sobie blokować, a
    > ja
    > i tak wyłączę/przełączę :))
    > ---
    > Jak pójdziesz pomiędzy to w kiblu zaatakują.

    To nasram im na łeb.

    > BTW. Czy przypadkiem nie jest tak, że reklamy Playa robi ta firma, co
    > jakiś
    > czas temu robiła Plusa z Mumio? Bo są równie durne, jeśli nie bardziej...
    > ---
    > Ja wiem ... coś jak monty

    Ten niby-piesek Monte, o posturze młodego geja, z jogurcikami pewnej
    szwabskiej firmy? Czy podobny w nazwie jednego wyrazu L.C.M.Pythona?
    Jeszcze durniejsze, p. Łagodziński z p. Basią, robią z siebie tak totalnych
    kretynów, że...
    Bo LCMP to chociaż daje jakieś przesłanie. A tu im kto większy kretyn i
    pajac, tym niby-zabawniejszy, lecz przesłania zero. Sory, ale konia trzepać,
    to wolałbym pod dobrą cycatkę z jakiegoś dobrego pornusa, z dużą myszką
    alias muszelką alias - zwyczajnie - pizdą i krągłym księżycem alias styją, a
    nie pod takie reklamy.
    A z pajaców, to wolę oglądać Pierrota, ten też przynamniej niesie jakiś
    istotny przekaz, niekoniecznie zabawny, może wreszcie ułoży mu się z
    Colombiną. No, może być Pinokio, też o czymś mówi. Oglądał ktoś, w latach
    80. ruski serial "Przygody Elektronika"?, kilka lat temu widziałem w którejś
    z ruskiej telewizji coś pomiędzy widowiskiem a programem publicystycznym,
    gdzie spotkali się aktorzy z tego filmu, z pp J. i W. Torsujewami na czele,
    opowiadali, jak się potoczyły ich losy po filmie, mówili też, że taki jeden
    mały dość charakterystyczny chłopaczek z ciemnymi włosami nie tak długo,
    kilka lat może po nakręceniu filmu, zginął w wypadku samochodowym.
    Nadmieniam o tym filmie, bo mimo głębokiej komuny, też niósł pewien przekaz
    moralny, zadziwiająco i dziś aktualny, a przy okazji, pewnymi elementami
    łączący się z tematyką naszej grupy. Ale o tym innym razem, lecę z psem, bo
    mi się zesra na dywan... może się nie rozpuści na deszczu? :)

    --
    Numery telespamerów: 814605413 222768000 616285002 845383900
    (będzie ich więcej, gdy zadzwonią)