    From: s...@o...com
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: brakuje mi trochę miejsca na dysku Windows
    Date: Mon, 30 Jul 2018 20:42:34 +0200

    >Mam na komputerze Windows 10 PL i Linux Mint. Próbuję zainstalować grę
    >pod Windows jednak brakuje mi kilka GB wolnego miejsca na dysku, mimo że
    >usunąłem wszystko co mogłem i włączyłem kompresję dysku.
    >Co mogę jeszcze zrobić? Prosiłbym o pomysły.
    >Myślałem o zmianie rozmiaru partycji Windows jednak partycja sda1 z
    >Windows nie przylega do partycji ext4 Linuxa. Co da się coś zrobić?
    >Nie chciałbym przeinstalowywać Windows ani Linuxa.
    >Proszę o pomoc.

    Narzędzie do zmiany rozmiaru i przesuwania partycji z jakiegoś CD
    narzędziowego powinno dać radę.
    Np:
    Systemrescuecd -> startx -> gparted (w terminalu w interfejsie
    graficznym) -> zmniejsz partycję Minta i albo utwórz nową pustą
    partycję NTFS, albo przesuń partycję Minta i o wolne miejsce powiększ
    partycję Windows.
    tak w każdym razie zrobiłbym z windows XP i win7, niczego powyżej nie
    tykam z przyczyn religijnych.
    Generalnie narzędzie do manipulacji partycjami powinno zadziałać, ale
    sugeruję poczytać czy win10 lubi takie rzeczy.
    Pozdrawiam!