  • Data: 2014-04-20 12:58:27
    Temat: Re: było?
    Od: uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-04-20 12:31, mlodz pisze:

    > Tyle że to nie było skrzyżowanie, tylko wyjazd ze stacji - dlatego tak
    > to podkreślałem wcześniej. Bmw włączało się do ruchu, pozostaje zatem
    > zasada nieutrudniania życia innym, czyli najzwyklejszej 'normalności'
    > na drodze.
    >
    > A tej brakło obydwóm kierownikom.

    Jak nie było skrzyżowania, jak było?
    Przypatrz się wcześniej, a zobaczysz znak i drogę z lewej.
    Oczywiście z prawej nie było drogi przecinającej skrzyżowanie, lecz
    wyjazd, ale to jednak nie zmienia faktu, że w tym miejscu było
    skrzyżowanie, a prawodawca nie zwalnia z niestosowania się do Art. 25
    pkt.4 ppkt. 1 tylko dlatego, że skrzyżowanie test w kształcie litery T
    zamiast +