  • 11. Data: 2010-01-21 22:31:23
    Temat: Re: ceny elementĂłw np. TME
    Od: "Piotr \"Curious\" Slawinski" <c...@b...internetdsl.tpnet.lp>

    nenik wrote:

    > czy zauważyliście że TME zaczyna zdzierać , czy to ja już zrzędzę
    zdaje sie duzo maja lezakow magazynowych albo co... moze juz sa 'za duzi' po
    prostu i kupuja hurtem a pozniej lezy z dziwna cena az sie nie stanie takim
    zabytkiem ze ludzie wezma za jakakolwiek ...

    ostatnimi czasy b. duzo czesci ktorych potrzebuje udaje mi sie kupic przez
    ... allegro, i to czesto od ludzi malo 'profesjonalnie' zajmujacych sie
    handlem, a czesto od ludzi ktorzy do jakiegostam projektu potrzebowali paru
    sztuk, ale bardziej oplacalo sie kupic 1000 prosto z chin a 995 sprzedac...

  • 12. Data: 2010-01-22 13:24:30
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.p0czta.on3t.pll>

    Użytkownik "Piotr "Curious" Slawinski"
    <c...@b...internetdsl.tpnet.lp> napisał w wiadomości

    > ostatnimi czasy b. duzo czesci ktorych potrzebuje udaje mi sie kupic
    przez
    > ... allegro, i to czesto od ludzi malo 'profesjonalnie' zajmujacych sie
    > handlem,

    uważaj, żebyś się nie naciął na podróbki, których "zostało" 995 szt :)

    e.

  • 13. Data: 2010-01-22 20:08:41
    Temat: Re: ceny elementów np. TME
    Od: Psychik <p...@Z...pl>

    W dniu 2010-01-20 18:04, nenik pisze:

    > czy zauwaĹźyliĹ?cie Ĺźe TME zaczyna zdzieraÄ? , czy to ja juĹź zrzÄ?dzÄ?

    zauwazylem. zwykle zamawiam komplet czesci na 15-20 urzadzen i tym
    razem sie zdziwilem, jak usluszalem cene...
    a do tego obsluga przez telefon - fatalna. telefoniscia maja focha,
    zeby podac numer czesci, a samemu nie moga nic znalezc. mowie zlacze IDC
    26 pin przejscie tasma-druk, i slysze wielkie wzdychanie jak maja cos
    znalezc. a do tego zamawiam procesor a przysylaja zamiennik, ktorego nie
    obsluguje moj programator. trzeba zaznaczac przed zamawianiem, ze jak
    czegos nie ma, to MAJA TO WYRAZNIE POWIEDZIEC. mozna sie zdziwic, jak
    przychodzi 60%, a reszta na pozniej.
    dodatkowo ostatnio konsultant pokrecil ostro numer produktu z iloscia.
    kupuje zlacze AMPHENOLa i chce sie dowiedziec, ktory dlawik jest do
    kompletu z wybrana wtyczka - obsluga nie wie.
    jedyne co dobre, to szybka wysylka, ale ogolnie jestem zniesmaczony...

    --
    Psychik

  • 14. Data: 2010-01-23 01:52:48
    Od: "Piotr \"Curious\" Slawinski" <c...@b...internetdsl.tpnet.lp>

    entroper wrote:

    > Użytkownik "Piotr "Curious" Slawinski"
    > <c...@b...internetdsl.tpnet.lp> napisał w wiadomości

    > przez
    >
    > uważaj, żebyś się nie naciął na podróbki, których "zostało" 995 szt :)

    hmm, a znasz konkretnych sprzedawcow ktorzy 'podrabiaja' ?
    poki co jesli chodzi o drobna elektronike to nic nie musialem reklamowac,
    no ale moze to glownie przez to ze ciezko podrobic mikrokontroler czy
    wyswietlacz lcd ;)

  • 15. Data: 2010-01-23 13:59:49
    Od: "sid" <n...@s...us>

    "Psychik" <p...@Z...pl> wrote in message

    > kompletu z wybrana wtyczka - obsluga nie wie.
    > jedyne co dobre, to szybka wysylka, ale ogolnie jestem zniesmaczony...

    Tam podobno pracuje 200 osób. Ciężko zarobić na tylku darmozjadów,
    szczególnie jak jeden zna się na wtyczkach zielonych, a drugi czerwonych
    tulko właśnie jest na zwolnieniu :-)
    Te firmy prędzej czy później padną pod własnym ciężarem.

  • 16. Data: 2010-01-23 14:11:57
    Od: "Ciemny" <m...@a...na.stronie.www.lhs.pl>

    Użytkownik "sid" <n...@s...us> napisał w wiadomości

> [...]
    > tulko właśnie jest na zwolnieniu :-)
    > Te firmy prędzej czy później padną pod własnym ciężarem.

    A pomyśleć że zaczynali na Dąbrowskiego 113 w pomieszczeniach
    wynajetych od ITC i nieźle się to rozkręciło mimo,
    iż do najtańszych na rynku z początku ponoć nie należeli.

    Pozdr. TC

  • 17. Data: 2010-01-23 14:20:39
    Od: Jerry1111 <j...@w...pl.pl.wp>

    On 23/01/2010 13:59, sid wrote:
> [...]
    > tulko właśnie jest na zwolnieniu :-)
    > Te firmy prędzej czy później padną pod własnym ciężarem.

    Zalezy jak beda prowadzone. Farnell raczej ma sie dobrze (a niektore
    rzeczy mozna kupic taniej niz u polskich 'dystrybutorow'). Natomiast
    jesli w TME faktycznie jest taki burdel jak na grupie sie pisze to
    mozesz miec racje.

    --
    Jerry1111

  • 18. Data: 2010-01-23 20:57:02
    Od: "sid" <n...@s...us>

    "Jerry1111" <j...@w...pl.pl.wp> wrote in message

> [...]
    > w TME faktycznie jest taki burdel jak na grupie sie pisze to mozesz miec

    Firm od handlu czesciami jest coraz wiecej. Z jednych odchodza pracownicy
    zakladajac wlasne. Z Elhurtu to odchodza handlowcy regularnie i zakladaja
    firmy :-)
    Teraz im wszystkim odwalilo zeby robic monaz smd, zeby odebrac klientów
    specjalistycznym firmom i przejac klientów.
    Ale PCBCART za 1-2 miesiace tez otwiera montownie. Beda przychodzic gotowe
    zlutowane moduly :-)

  • 19. Data: 2010-01-23 23:04:11
    Od: Jerry1111 <j...@w...pl.pl.wp>

    p> wrote in message

    > Firm od handlu czesciami jest coraz wiecej. Z jednych odchodza pracownicy
    > zakladajac wlasne. Z Elhurtu to odchodza handlowcy regularnie i zakladaja
    > firmy :-)

    Jak sie zaopatruja w Elhurcie to bardzo dobrze - po prostu Elhurt
    darmowo koszty redukuje.

    > Teraz im wszystkim odwalilo zeby robic monaz smd, zeby odebrac klientów
    > specjalistycznym firmom i przejac klientów.

    Taaa... a jak im dam 50 plytek, gdzie na kazdej bedzie FPGA za, dajmy na
    to, $500 i zazadam gwarancji bankowych odnosnie niespieprzenia
    komponentow, to co zrobia?

    > Ale PCBCART za 1-2 miesiace tez otwiera montownie. Beda przychodzic gotowe
    > zlutowane moduly :-)

    OOO ;-)
    Lepiej pozno niz wcale - pamietam jak mi mowili ze otwieraja na poczatku
    2009...
    Moglbys dac znac jak juz im wyjdzie? Ceny beda pewnie ciekawe...

    --
    Jerry1111

  • 20. Data: 2010-01-24 22:09:15
    Od: "sid" <n...@s...us>

    > OOO ;-)
    > Lepiej pozno niz wcale - pamietam jak mi mowili ze otwieraja na poczatku
    > 2009...
    > Moglbys dac znac jak juz im wyjdzie? Ceny beda pewnie ciekawe...

    Sam zapytaj :-)
    Bedzie taki sam system zamówien online z paypalem jak teraz. Podobno
    podzespoly tez beda dostarczac przynajmniej te latwo dostepne :-)
    Juz mam dosyc tych szefów produkcji, dyrektorów handlowych w rodzimych
    firmach. Nie ma powodu zeby placic ekstra za ich etaty :-)