    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Wed, 24 Sep 2014 02:30:49 -0700 (PDT)
    Subject: Re: co na zimę
    From: k...@g...com

    W dniu środa, 24 września 2014 06:13:50 UTC+2 użytkownik dddddddd napisał:

    > nie warto... ale jak byś miał dzisiaj wybrać to poszedłbyś dla świętego
    >
    > spokoju na etat? pewnie nie, bo jak każdy w twojej sytuacji uzależniłeś
    >
    > się od pracy. Jak ktoś zapyta - nie polecisz tej drogi, jak sam się
    >
    > zastanowisz to jednak znowu popełniłbyś ten sam błąd...
    >
    > Kiedyś dziwiło mnie jak miałem styczność z prezesami którzy rozkręcili
    >
    > duży biznes od zera i teraz zamiast popijać koktajle z mulatkami gdzieś
    >
    > na plaży, siedzą w pracy od rana do wieczora. Wtedy (o ja naiwny)
    >
    > myślałem sobie, że jak ja bym tyle zarobił to bym dużo więcej odpoczywał

> [...]

    Praca to nie wóda i można się od niej odzwyczaić. Trzeba tylko zdać sobie sprawę że
    wyścig o bycie najbogatszym na cmentarzu został wygrany przez fabrykantów którzy
    umierali na przełomie XIX i XX wieku. Tak do czterdziestu pięciu lat mało widać
    jakiej podlega się biodegradacji związanej z nadmierną pracą. Po pięćdziesiątce
    proces bardzo przyspiesza i doprowadza do przedwczesnego recyklingu.