  • Data: 2018-01-19 22:30:31
    Temat: Re: cv
    Od: fir <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 19 stycznia 2018 21:51:00 UTC+1 użytkownik fir napisał:
> [...]
    np czesc to bardziej dresy druga czesc bardziej ziomki - ziomki sa bardziej ok dresy
    bardziej do bani...
    pożyteczniej chyba zajmowac sie bardziej samym sobą - raczej nie mam zbyt spolecznego
    charaktery bym lubil poswiecac ludziom za duzo czasu

    > dresy to wogole plaga (mowilem zreszta o tym nie raz) dresiarstwo jest straszne w
    narodzie

    co do kwestii politycznych i gospodarczych
    jesli kolega pyta to raczej popieram EU i
    jego komisarzy - ciezko to ocenic nie zajmujac sie tym ale tak na oko chyba panuje
    tam jakas cywilizacja i pomyślunek (przynajmniej mam taka nadzieje ale w znanych mi
    alternatywach nie widze go większym, nie jestem jednak specjalista w tym tamacie)

    roznie sie zapewne jednak w kwestiach wolnosciowych bo sporo ludzi z wladzy ma zgola
    negatywnego hopla na punkcie regulacji (np w imie bezpieczeństwa: np przymusowe
    jezdzenie z kaskiem na glowie -
    (albo tez dziesiatki innych przepisow wg
    ktorych umundurowany fagas moze sie do ciebie dowalic mimo ze zasadniczo nie robsz
    nic zlego) - tago rodzaju przymusy i regulacje uwazam za idiotyczne,

    jeszcze inny problem to to ze system o ile jest nawet jako tako byc moze dobry to
    slabo dziala, np jakis powiedzmy lekarz odwali kiche napiszesz skarge a w wyniku
    skargi jakis kolejny fagas z kontroli odpisze ci jakims bezprawnym debilizmem i nie
    ma kto pogonic tych dwu kryjacych sie przyglupow (np zły czyn faktycznie jest ale go
    'nie stwierdzono' - keidys jeden lekarski przyglup dyrektor powiedzial mi ze 99%
    procent skarg na lekarzy czy szpitale okazuje sie bezpodstawna - gdy mz prawada jest
    taka ze wiekszosc z nich (a nawet wiecej niz wiekszosc bo wiekszosci si enie wnosi
    zapewne) jest prawdziwa tylko ta przestepcza chołota ich 'nie stwierdza' ) - sporo
    takich spraw jest opisywanych w prasie czy programach z jakos z tą chołatą ciagle
    nikt nie potrafi czegos skutecznie zrobic

    wiecej nie chce pisac bo nei mam czasu nie chce sie tez denerwowac bo niektore rzeczy
    tutaj naprawde moga zadzialc na nerwy