  • 21. Data: 2009-08-20 18:39:40
    Temat: Re: czy mozna namierzyc telefon po IMEI???
    Od: "looker" <l...@l...pl>

    > 100 numerów i sprawa załatwiona... inna sprawa czy się będzie komuś
    > chciało

    Ale te 40mln iunnych jak sie dowiedza tez beda chcialy.
    Jak wprowadza usluge za 30zl to ok, ale jak nie ma uslugi nie beda tego
    robili bo ilosc bedzie rosla jak lawina.

  • 22. Data: 2009-08-20 18:41:08
    Od: "looker" <l...@l...pl>

    > Koszty tej jednorazowej operacji sa rekompensowane przez comiesieczne
    > kilkunastotysieczne faktury.

    Ok pisze to co wiem, daj znac czy operator sie zgodzil podac takie dane.
    Jestem bardzo ciekawy.

  • 23. Data: 2009-08-20 19:26:02
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    looker pisze:

    > Ale te 40mln iunnych jak sie dowiedza tez beda chcialy.

    A na jakiej podstawie ? Jakos APN dedykowanych nie chca a ja mam dwa
    takie..

    > Jak wprowadza usluge za 30zl to ok, ale jak nie ma uslugi nie beda tego
    > robili bo ilosc bedzie rosla jak lawina.

    Bo to nie usluga tylko zapytanie techniczne w celu weryfikacji
    "zakupionych uslug" rozumiem ze plebs tez by chial "prowadzacego" ze
    strony operatora na kazde zyczenie

  • 24. Data: 2009-08-20 19:48:19
    Od: "ToMasz" <t...@u...poczta.fm>

    Użytkownik "venioo" <v...@p...fm> napisał w wiadomości
    >W czasie urlopu ktos w firmie "pozyczyl" sobie z mojej szafy nowy zestaw
    >tel. kom. razem z pudelkiem (tak jak kurier przywiozl).
    > Mozna po numerze IMEI namierzyc taki telefon? Jestesmy klientem
    > korporacyjnym majacym ponad 100 kart sim.
    > Wszystkie informacje jakie znalazlem na ten temat to mocno przeterminowane
    > "urban legends".
    > --
    > venioo

    Nawet jeśli to jest możliwe, raczej nie zrobią tego, bo poprostu nie
    świadczą takiej usługi. Jeśli jednak pogadasz dobrze z przedstawicielem
    operatora który Cie obsługuje, moze sie okazać ze jest jakaś usługa dzieki
    której "przy okazji" uzyskasz potrzebną Ci informacje. Np. (strzelam, dla
    przykładu) listing Twoich numerów z aktualnymi IMEIami.
    ToMasz

  • 25. Data: 2009-08-21 11:07:09
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    > Nie moga (czyt.: technicznie nie sa w stanie na chwile obecna).

    Jak nie sa w stanie, skoro sa ? Tylko nie chca.

    J.

  • 26. Data: 2009-08-25 14:48:19
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    venioo pisze:

> [...]
    > korporacyjnym majacym ponad 100 kart sim.
    > Wszystkie informacje jakie znalazlem na ten temat to mocno

    Właśnie sprawdziłem
    Każdy G300 może otrzymać taką informację z działu wsparcia i to zarówno
    telefonicznie jak i mailem z wykazem w excelu.

    Nawet nie wiedziałem o takiej możliwości w Plusie. :)

    --
    Florian Marzejewski
    http://bezpieczenstwo-osobiste.com

  • 27. Data: 2009-08-26 05:04:57
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Flo pisze:

    > Właśnie sprawdziłem
    > Każdy G300 może otrzymać taką informację z działu wsparcia i to zarówno
    > telefonicznie jak i mailem z wykazem w excelu.

    No jak to ze niby sie da ?
    ... przeciez Strybyszewski pieprzy i sie nie da "bo tak" ?

    > Nawet nie wiedziałem o takiej możliwości w Plusie. :)

    Jest ich sporo wiecej trzba byc tylko "klientem"

  • 28. Data: 2009-08-26 07:31:47
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    Jan Strybyszewski pisze:

    > No jak to ze niby sie da ?
    > ... przeciez Strybyszewski pieprzy i sie nie da "bo tak" ?

    No bo tak jest.
    Wyraźnie napisałem, że tylko pracownicy mają do tego dostęp. Klient nie
    dostanie takiej informacji dzwoniąc na callcenter.

    > Jest ich sporo wiecej trzba byc tylko "klientem"

    Trzeba być pracownikiem. Klient nie ma dostępu do wielu informacji. Nie
    ważne, czy ma 1 czy 1000 numerów. Od tego ma opiekuna, a sam na
    callcenter niczego się nie dowie.

  • 29. Data: 2009-08-26 07:56:16
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Flo pisze:

    > No bo tak jest.
    > Wyraźnie napisałem, że tylko pracownicy mają do tego dostęp. Klient nie
    > dostanie takiej informacji dzwoniąc na callcenter.

    Sadzisz "ze ten klient" dzwoni do callcenter ?

    > Trzeba być pracownikiem. Klient nie ma dostępu do wielu informacji. Nie
    > ważne, czy ma 1 czy 1000 numerów. Od tego ma opiekuna, a sam na
    > callcenter niczego się nie dowie.

    No trudno zeby klient mial "login" do systemu operatora. Wystarczy ze
    opiekun moze przekazac taka informacje.

  • 30. Data: 2009-08-26 08:08:50
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    Jan Strybyszewski pisze:

    > Sadzisz "ze ten klient" dzwoni do callcenter ?

    A do kogo ma dzwonić?
    W Orange i w Plusie może mieć opiekuna, w Erze nie wiem, a np w takim
    Play to nic się nie dowie.
    I dlaczego "ten klient"? Wszystkich swoich klientów traktuję równo. Dla
    mnie nieważne czy ma 1 numer czy 70. Klient jest klientem. Jeśli
    sytuacja wymaga mojej pomocy to pomagam, a jeśli to jakiś bzdet to każę
    dzwonić na BOK.

    > No trudno zeby klient mial "login" do systemu operatora. Wystarczy ze
    > opiekun moze przekazac taka informacje.

    Nie chodziło mi o login tylko o dostęp. Żeby otrzymać taką informację
    nie potrzebuję dostępu do sieci. Wystarczy mi mój służbowy telefon.
    Żeby było jasne to od razu dodam, że konsultanci, opekunowie itp mają
    swój BOK do którego dostęp jest tylko z certyfikowanych numerów
    (zazwyczaj służbowych). Tak jest w Plusie i w Orange.