eGospodarka.plGrupypl.comp.programmingczy niskopoziomowe programowanie jest ciekawe a wysokopoziomowe nudne? › Re: czy niskopoziomowe programowanie jest ciekawe a wysokopoziomowe nudne?
  • Data: 2019-09-10 23:47:41
    Temat: Re: czy niskopoziomowe programowanie jest ciekawe a wysokopoziomowe nudne?
    Od: g...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    > stad powstaje pytanie, czy przypadkiem nie jest tak ze programowanie
    wysokopoziomowe (choc nie wiem czy jest to odpowiednie slowo bo moze chodzi bardziej
    o slowo 'wspolczesne' (?) a moze poprostu bardziej o 'oop' ?) nie jest INHERENTNIE
    nudne, nie jest nudziarstwem?

    To pewnie zależy co się robi.
    Chyba ogólnie z pisaniem rzeczy jest tak, że jak się np. wypełnia formularze
    podatkowe, to to jest raczej nudne, a jak puszcza wodzę fantazji, to ma szansę być
    ciekawe.

    Ja na androida napisałem w javie jedną appkę (choć może 'appka' to za dużo
    powiedziane), i faktycznie jest trochę męczące, że jest tutaj dużo wynajdywania koła
    na nowo (z drugiej strony chyba nikt jeszcze nie zrobił tego dobrze, więc może w
    końcu komuś się to uda).

    Męczące jest to, że trzeba tyle wkładać pary w rzeczy, które powinny być oczywiste,
    jak np. konfiguracja środowiska.

    No i potrzeba dużo ramu żeby android studio ruszyło. (2gb to zdecudowanie za mało,
    przy 4 da się coś skompilować, ale działa słabo. Żal)

    Ale tak poza tym to moje odczuie jest raczej takie, że przekuwanie jakichś idei w
    działający kod jest jedną z bardziej satysfakcjonujących rzeczy jakich zdarzyło mi
    się doświadczyć