-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.
pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.n
eostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mai
l
From: to <t...@a...xyz>
Subject: Re: czy pieszy musi sie zatrzymac na wysepce rozdzielajacej pasy ruchu
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <iumq5k$9u2$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <iumqdn$coj$1@news.onet.pl>
<iumrgs$aln$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <4e0f5e92$1@news.home.net.pl>
<4e0f620c$0$2437$65785112@news.neostrada.pl>
<iunp3f$p36$1@inews.gazeta.pl>
<4e104db7$0$2458$65785112@news.neostrada.pl>
<iupjgc$k80$1@inews.gazeta.pl>
<4e105376$0$2458$65785112@news.neostrada.pl>
<iupm6d$2d2$1@inews.gazeta.pl>
<4e105dbc$0$2458$65785112@news.neostrada.pl>
<iupms9$556$1@inews.gazeta.pl>
<4e105f5e$0$2458$65785112@news.neostrada.pl>
<iupoi1$qe5$1@mx1.internetia.pl>
<4e10c284$0$2445$65785112@news.neostrada.pl>
<iuqhsb$ajr$1@inews.gazeta.pl>
<4e10fe05$0$2490$65785112@news.neostrada.pl>
<iuriu7$vn$1@inews.gazeta.pl>
<4e11d3a5$0$2450$65785112@news.neostrada.pl>
<iusm3b$hfl$1@inews.gazeta.pl>
X-No-Archive: Yes
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Date: 05 Jul 2011 01:11:20 GMT
Lines: 31
Message-ID: <4e1264b8$0$2443$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 80.52.166.102
X-Trace: 1309828280 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2443 80.52.166.102:55696
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2382012
[ ukryj nagłówki ]begin Shrek
>>> Z opisu się da - nieustąpienie pierwszeństwa pieszym znajdującym się
>>> na przejściu.
>>
>> + prawdopodobne wtargnięcie pieszych.
>
> Nie. Bo na jezdnię weszli przed _stojący_ samochód.
A potem przed jadący. Nigdzie nie jest powiedziane, że tylko pierwszy się
liczy. Jak ktoś wbiegnie na jezdnię to może trafić i w trzeci z kolei nie
dając mu większych szans w pewnych sytuacjach.
>>>> Pieszy ma przechodzić przez jezdnie w taki sposób, żeby nie zmuszać
>>>> prawidłowo jadących aut do gwałtownego hamowania.
>>>
>>> A ten jechał nieprawidłowo.
>>
>> Pewnie tak i dlatego zdjął pieszych. Jednak z opisu wnioskuję, że gdyby
>> jechał prawidłowo to także musiałby prawdopodobnie gwałtownie hamować.
>
> Jakby jechał prawidłowo, to nie musiałby gwałtownie hamować. Prawidłowo
> jadąc zwolniłby do prędkościu umożliwiającej zatrzymanie bez gwałtownego
> hamowania.
Stwierdzenie, że jak ktoś jedzie zgodnie z przepisami to nigdy nie będzie
musiał gwałtownie hamować jest nonsensem.
--
"An intelligent man is sometimes forced to be drunk
to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway
Następne wpisy z tego wątku
- 05.07.11 06:08 Shrek
- 05.07.11 06:09 Shrek
- 05.07.11 12:27 Cavallino
- 05.07.11 13:16 to
- 05.07.11 17:11 Shrek
- 05.07.11 17:12 Shrek
- 05.07.11 17:26 Cavallino
- 05.07.11 17:48 Shrek
- 05.07.11 17:58 Cavallino
- 06.07.11 02:23 to
- 06.07.11 07:00 Shrek
- 10.07.11 11:47 to
- 10.09.11 13:10 Gotfryd Smolik news
Najnowsze wątki z tej grupy
- Fiat 125p wer. pikup - w PRL moszna było, w III Reczy [pospolitej] nie moszna
- Pożar salonu z chińskimi elektrykami
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
Najnowsze wątki
- 2024-05-20 Fiat 125p wer. pikup - w PRL moszna było, w III Reczy [pospolitej] nie moszna
- 2024-05-19 Pożar salonu z chińskimi elektrykami
- 2024-05-18 LED
- 2024-05-19 ceny nieruchomości
- 2024-05-18 Szczecin => UX/UI Designer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=