  • 11. Data: 2011-07-04 10:47:13
    Temat: Re: czy pieszy musi sie zatrzymac na wysepce rozdzielajacej pasy ruchu
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 04.07.2011 10:22, Cavallino pisze:

    > A gdzie zniknąłeś wyspekę między pasem do skrętu w lewo a resztą?
    > Tytuł wątku nic Ci nie mówi?

    A widziałeś kiedyś ulicę Puławską w Warszawie?

  • 12. Data: 2011-07-04 11:10:57
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:iurt7v$sj3$...@n...onet.pl...

    > A gdzie zniknąłeś wyspekę między pasem do skrętu w lewo a resztą?
    > Tytuł wątku nic Ci nie mówi?

    wysepka w tym wypadku nie ma już żadnego znaczenia, dzieciaki były na
    pasach, minęły juz lewy skrajny pas i wjechał w nie koleś, który dokonał
    błędnego założenia braku pieszych

  • 13. Data: 2011-07-04 16:52:21
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Shrek

    > Z opisu się da - nieustąpienie pierwszeństwa pieszym znajdującym się na
    > przejściu.

    + prawdopodobne wtargnięcie pieszych.

    > A ten jechał nieprawidłowo.

    Pewnie tak i dlatego zdjął pieszych. Jednak z opisu wnioskuję, że gdyby
    jechał prawidłowo to także musiałby prawdopodobnie gwałtownie hamować.

  • 14. Data: 2011-07-04 17:26:35
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    W dniu 2011-07-04 16:52, to pisze:

    > + prawdopodobne wtargnięcie pieszych.

    Nie. Bo na jezdnię weszli przed _stojący_ samochód.

    > Pewnie tak i dlatego zdjął pieszych. Jednak z opisu wnioskuję, że gdyby
    > jechał prawidłowo to także musiałby prawdopodobnie gwałtownie hamować.

    Jakby jechał prawidłowo, to nie musiałby gwałtownie hamować. Prawidłowo
    jadąc zwolniłby do prędkościu umożliwiającej zatrzymanie bez gwałtownego
    hamowania.

    Shrek.

  • 15. Data: 2011-07-04 17:30:30
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    W dniu 2011-07-04 10:22, Cavallino pisze:

    > A gdzie zniknąłeś wyspekę między pasem do skrętu w lewo a resztą?
    > Tytuł wątku nic Ci nie mówi?

    Czytaj wątek. Weszły z wysepki na pas, gdzie _stały_ samochody (więc nie
    wtargnęły na jezdnię, bo pod stojący samochód wtargnąć nie sposób.
    Następnie jednemu udało się nawet przejść środkowy pas, bo ponoć
    "bohater" zawadził je prawą częścią samochodu. Reasumując jedno diecko
    przeszło 2/3 jedni, zanim trafił je "bohater", a dodatkowo podobno co
    najmniej 30m hamował. Nijak nie wychodzi z tego "wtargnnięcie na
    jezdnię, wprost pod jadący pojazd".

    Shrek.

  • 16. Data: 2011-07-04 17:34:05
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Czytaj wątek. Weszły z wysepki na pas, gdzie _stały_ samochody

    No może nie doczytałem, bo z tego co czytałem to wynikało iż weszły z jezdni
    stanowiącej pas do skrętu w lewo, na wysepkę.
    A dopiero później z tej wysepki na pas do jazdy prosto.

    Przynajmniej tak to zrozumiałem z opisu Michała.

  • 17. Data: 2011-07-04 17:43:53
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    W dniu 2011-07-04 17:34, Cavallino pisze:

> [...]
    > A dopiero później z tej wysepki na pas do jazdy prosto.
    >
    > Przynajmniej tak to zrozumiałem z opisu Michała.

    Wydaje mi się, że źle zrozumiałeś, Michał potwierdzisz?

    Shrek.

  • 18. Data: 2011-07-04 17:50:03
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Wydaje mi się, że źle zrozumiałeś,

    A mnie się wydaje że dobrze.
    Dopiero przed chwilą, w nowym poście, Michał przyznał że jednak było inaczej
    niż w początkowym opisie.

  • 19. Data: 2011-07-04 18:12:41
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    W dniu 2011-07-04 17:50, Cavallino pisze:

    > A mnie się wydaje że dobrze.
    > Dopiero przed chwilą, w nowym poście, Michał przyznał że jednak było
    > inaczej niż w początkowym opisie.

    Zauważ, że nigdzie nie napisał, że pasy ruchu są w tym samym kierunku.
    No i tylko ty źle zrozumiałeś. Nieważne już zresztą - wyjaśnione.

    Shrek

  • 20. Data: 2011-07-04 20:01:42
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Zauważ, że nigdzie nie napisał, że pasy ruchu są w tym samym kierunku.

    Ale o to mu zapewne chodziło, inaczej by nie prostował.

    > No i tylko ty źle zrozumiałeś.

    Albo tylko ja zrozumiałem prawidłowo.