  • 21. Data: 2011-07-04 20:13:59
    Temat: Re: czy pieszy musi sie zatrzymac na wysepce rozdzielajacej pasy ruchu
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    W dniu 2011-07-04 20:01, Cavallino pisze:

    > Ale o to mu zapewne chodziło, inaczej by nie prostował.

    Sprostował, bo ty nie zrozumiałeś. Może napisał nieprecyzyjnie, ale
    wszyscy zrozumieli.

    > Albo tylko ja zrozumiałem prawidłowo.

    Jak widać nie skoro trzeba było prostować;)

    Prze pana doktora - tych czterech kłamie. To ja jestem Napoleonem;)

    Shrek.

  • 22. Data: 2011-07-04 22:41:14
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Shrek" <u...@d...invalid> napisał w wiadomości

    > Sprostował, bo ty nie zrozumiałeś.

    A skąd to wiesz?

    >Może napisał nieprecyzyjnie, ale wszyscy zrozumieli.

    Bardzo możliwe.
    Że źle.

    > Jak widać nie skoro trzeba było prostować;)

    Trzeba było prostować, bo informacje okazały się nieprawdziwe.

  • 23. Data: 2011-07-04 22:53:10
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    W dniu 2011-07-04 22:41, Cavallino pisze:

    > Trzeba było prostować, bo informacje okazały się nieprawdziwe.

    Ale tylko ty miałeś zepsuty moduł CRC. Większość dała sobie radę.

    Shrek.

  • 24. Data: 2011-07-04 22:59:50
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-07-04, Cavallino <c...@k...pl> wrote:

    > No może nie doczytałem, bo z tego co czytałem to wynikało iż weszły z jezdni
    > stanowiącej pas do skrętu w lewo, na wysepkę.
    > A dopiero później z tej wysepki na pas do jazdy prosto.

    ROTFL. Rzeczywiscie, typowe rozwiązanie :)

    Krzysiek Kiełczewski

  • 25. Data: 2011-07-04 23:00:27
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Ale tylko ty miałeś zepsuty moduł CRC. Większość dała sobie radę.

    Nieumiejętność czytania ze zrozumieniem nie jest daniem sobie rady.

  • 26. Data: 2011-07-04 23:02:38
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    W dniu 2011-07-04 23:00, Cavallino pisze:

    > Nieumiejętność czytania ze zrozumieniem nie jest daniem sobie rady.

    Umiejętność czytania nawet ze zrozumieniem, ale bez zastanowienia
    prowadzi do błędnych wniosków:P

    Shrek.

  • 27. Data: 2011-07-04 23:06:15
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Umiejętność czytania nawet ze zrozumieniem, ale bez zastanowienia prowadzi
    > do błędnych wniosków:P

    A co ma zastanowienie do tego?
    Mogłybyć dwie wysepki, więc żadne zastanowienie nie skasuje tej możliwości.
    Skoro autor pyta o wejście z wysepki, to się odpowiada o wejściu z wysepki,
    a nie o defiladzie przez trzy pasy.

  • 28. Data: 2011-07-04 23:15:57
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    W dniu 2011-07-04 23:06, Cavallino pisze:

> [...]
    > Skoro autor pyta o wejście z wysepki, to się odpowiada o wejściu z
    > wysepki, a nie o defiladzie przez trzy pasy.

    Niektórzy się zorientowali, że opis nie gra. Jakby się zapytał czy
    czerwone koty przynoszą pecha, też byś odpowiedział po prosty, że nie?
    Czy się zastanowił, że coś jest nie tak?

    Dobra EOT.

    Shrek.

  • 29. Data: 2011-07-04 23:20:58
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Niektórzy się zorientowali, że opis nie gra.

    Ale opis grał, więc o żadnym zorientowaniu się nie ma mowy.
    Po prostu niektórzy nie zrozumieli o co autor pyta.

  • 30. Data: 2011-07-04 23:24:14
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 04.07.2011 23:02, Shrek pisze:

    > Umiejętność czytania nawet ze zrozumieniem, ale bez zastanowienia
    > prowadzi do błędnych wniosków:P

    Nie rozumiesz esencji osobowości tego nałogowego zapierdalacza ;->

    Ma być SZYBKO. Czy to czytanie, czy jeżdżenie. Reszta nieważna ;->