  • Data: 2009-07-02 08:18:33
    Temat: Re: czy sa takie plyty glowne - inaczej
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 02 Jul 2009 09:13:58 +0200, CeBeR
    <n...@i...pl> wrote:

    >Nie - tego typu zapis przywraca właściwe znaczenie określeń "firmowy
    >komputer" i "producent komputera".

    No to teraz zastanów się przez analogię nad określeniem samochód i
    jego producent. Jak sie przyjrzysz to włosy stają dęba. Właściwie to
    tylko obudowę (karoseria) jest produkcji firmy sygnującej samochód.
    Silnik, skrzynia, elektroniak, oświetlenie, fotele, szyby i srylion
    innych części robią wyspecjaliozwne firmy. A dana fabryka tylko to
    składa według specyfikacji. I potem dziwisz się że taka pięna marka
    jak Volvo ma w sobie silniki i skrzynię robioną przez Peugeota.

    W komputerach masz tak samo. Co z tego że firma robi sam płyty głowne
    jak buda i zasilacz jest robiony na ich zlecenie. Pamieći i procek też
    z innej firmy. Napedy też. No i jakie wtedy znaczenie ma określenei
    "firmowy" i "producent"? Minęły czasy gdyjedna firma produkowała
    złożone produkty sama od A do Z. Po prostu taniej jest kupić to czego
    nei robi się samemu od wyspecjalizowanych dostawców.

    Zdrówko