  • Data: 2018-04-11 17:30:51
    Temat: Re: czy warto używany s6
    Od: ToMasz <N...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 11.04.2018 o 08:09, work pisze:
    > No właśnie czy warto sprawić sobie używany samsung s6 czy nowy nie samsung.
    >
    > pozdro
    a rozmawiamy o metce, napisie, czy o funkcjonalności? bo żaden inny
    android nie zapewni takiego szpanu jak s6. natomiast funkcjonalności -
    masa innych tańszych modeli. Wymieniona s5 może sie okazać trwalsza, a
    np xiaomi mi5 szybszy wiele tańszy. Ale już "fotki" najlepsze zrobi s6.
    tak więc zależy czego oczekujesz

    ToMasz