  • Data: 2017-05-07 13:29:38
    Temat: Re: developers
    Od: bartekltg <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 07.05.2017 13:23, w systemie siła 'POPIS/EU wrote:
    > strasznie, żeś to Panie zintelektualizował... faktycznie, jak ktoś to
    > łapie, to mu się zdecydowany grant należy...

    Idzie myśliwy do lasu na niedźwiedzia. Chodzi, chodzi, aż znalazł.
    Celuje, strzela, a miś nic. Podchodzi do myśliwego i mówi:
    - Myśliwy, albo mi obciągniesz albo cię pożałujesz!
    Myśliwy rad nie rad, spełnił polecenie misia. Ale postanowił się
    zemścić. Następnego dnia wziął strzelbę i podszedł misia na 50 metrów i
    strzelił. Dym rozwiał się, a niedźwiedź stoi przed myśliwym i znów:
    - Albo mi obciągniesz, albo pożałujesz.
    No i cóż, myśliwy znów się poświęcił. Tym razem postanowił za wszelką
    cenę zabić misia. Poszedł do sklepu i kupił taką prawdziwą, maszynową
    giwerę. Następnego ranka myśliwy podszedł misia na 10 metrów, wyselowł,
    oddał 200 strzałów, magazynek pusty. Zadowolony czeka, aż się dym
    rozwieje, aby oporządzić zwierzynę. Nagle czuje pukanie w ramię. Obraca
    się, a tam stoi niedźwiedź i mówi:
    - Ty myśliwy, ty tu chyba nie na polowanie przychodzisz...

    bartekltg