eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowadobry, lekki z wymienną optyką, bezlusterkowiec - jakieś sugestie? › Re: dobry, lekki z wymienną optyką, bezlusterkowiec - jakieś sugestie?
  • Data: 2017-11-25 09:11:44
    Temat: Re: dobry, lekki z wymienną optyką, bezlusterkowiec - jakieś sugestie?
    Od: Fabian <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 24 listopada 2017 12:28:40 UTC+1 użytkownik Starzec z Gór napisał:
> [...]
    Ewy - nawet nie przełącza wizjer/ekran.

    nowa ustawiać! Mam już trzeci aparat Sony i nigdy się z czymś takim nie spotkałem!

    > Piszę o tym z czym sam się spotkałem - po wyjęciu baterii aparat wraca do ustawień
    fabrycznych, między innymi nie przełącza się pomiędzy wizjerem a ekranem. Dla mnie w
    bezlusterkowcu to podstawowa funkcjonalność.
    > Pozdrawiam Marcin

    W jakim modelu Sony tak się dzieje? Nie chce mi się po prostu wierzyć