    Subject: Re: dostęp do Internetu bez ograniczeń
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    From: Poldek <p...@i...eu>
    Date: Thu, 8 Mar 2018 17:21:30 +0100

    W dniu 2018-03-07 o 19:46, Alzem ??????????? pisze:
    > Cześć
    > Czy ktoś słyszeliście może o ofercie na dostęp do Internetu bez
    > ograniczeń? Chodzi mi o ofertę bez gwiazdek,lejków i innych głupich
    > pomysłów.
    >
    > Szukam oferty dostępu do Internetu dla firmy przewozowej. Chcemy
    > zamontować w autobusach routery WiFi i udostępnić sygnał pasażerom.
    >
    > Zdarza się, że jeden pasażer w ciągu godziny podróży, jest w stanie
    > wygenerować ruch liczony w GB. Autokar ma zazwyczaj miejsc około 50. W
    > ciągu dnia są 4 kursy tylko jednego autokaru.
> [...]

    Nawet jeżeli znajdziesz taką ofertę na reklamach i będzie to oferta dla
    klienta indywidualnego, to jak się zapoznasz z regulaminem, to tam
    będzie napisane, że nie można tego używać do świadczenia usług klientom.
    Czyli możesz samo korzystać. Do tego dochodzi gwiazdka, mały druk lub
    też wręcz normalny druk, że "bez limitu" to nie znaczy, że można
    przesłać dowolną ilość danych. Powyżej pewnego pułapu operator zastrzega
    możliwość zmniejszenia przepustowości do minimum, np. 32 kbit/sek.
    Bez limitu łącza, które można używać do oferowania swoim klientom, to są
    łącza biznesowe i to są łącza zasadniczo stacjonarne. Kosztują
    odpowiednio więcej (kilka razy więcej), niż łącze konsumenckie, domowe i
    regulamin nie zawiera punktów zastrzegających, że nie wolno oferować
    łącza kolejnym klientom. W przypadku internetu mobilnego zwróć się do
    swojego doradcy biznesowego, którego na pewno masz, jeśli w firmie macie
    służbowe komórki.