  • Data: 2017-10-21 09:55:40
    Temat: Re: drukarka 3w1 do domu - pomóżcie wybrać
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    >> Ktoś coś poradzi?
    >>
    > Polecam szczególnie u tego sprzedawcy
    >
    > http://allegro.pl/drukarka-3w1-hp-deskjet-3522-wif-t
    usze-xl-outlet-i6606001913.html

    https://www.drukuj24.pl/wklad-atramentowy-j3m82ae-cm
    yk-oryginalny.html?gclid=EAIaIQobChMIzIu68ZyB1wIV753
    tCh1uXQiTEAQYASABEgKqGvD_BwE

    czyli w drukarce są tusze: czarny 6ml i kolory każdy po 3ml. pojemność
    po zbóju. więc w najbliższym czasie, bardzo najbliższym, trzeba będzie
    dokupić zetaw mikrotuszy od hp, albo zamienniki które mają nieco większą
    pojemność

    > Ja mam troche straszą, ale dwustronnie też mozna wydrukować.
    > Tusze starczaja na długo, drukarkę mozna wyłączać. Tusze nie zasychają.
    > Kupuję je od tego sprzedawcy.
    mam taką osobistą prośbę. o argumenty. Jak piszesz że coś jest dobre,
    napisz proszę dla czego. tyle że nie zasycha - wybacz - to nie jest
    argument. kupiłem nowe auto i jeździ. Jak piszesz że coś jest trujące,
    napisz proszę skąd ta informacja.

    ToMasz