    From: "1634Racine" <m...@...cbqebml>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: dxva - detekcja zajetosci GPU
    Date: Sun, 26 Mar 2017 16:05:58 +0200

    Adam w news:ob7v8s$h4m$1@usenet.news.interia.pl
    [..................]
    > A, znaczy nie masz karty graficznej, korzystasz z procesora.

    mam -> integra (powiedzmy - specyficzna grafika). I co z tego? :)
    (btw: klasyczna graf - nvidia dedyk. jest "schowana" - bo xp)

    > W moim starym ale jarym ;) laptoku:
    > http://gpuz.techpowerup.com/17/03/26/789.png
    > http://gpuz.techpowerup.com/17/03/26/qdx.png
    > Zauważ, że w moim przypadku w prawym górnym rogu formatki, na prawo od
    > ikonki aparatu foto, jest jeszcze druga ikonka: settings, definiująca
    > wyświetlanie wykresów.

    tez mam klawisz "settings", ale brak mu ikony -->
    http://i.imgur.com/dAfoYkJ.png
    i settings tak wyglada -> http://i.imgur.com/0oIDYzD.png

    jesli juz czegos faktycznie brak u mnie, a jest z tych waznych detekcji, to
    brak "memory *size* "; melduje tylko o tym, ze DDR3.

    > Próbowałeś uruchomić GPU-Z na podwyższonych uprawnieniach?

    tzn.? (bo nie o adminie przeciez piszesz..., to jest)