    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    From: "U-Kim\\Mikolaj" <m...@b...nos>
    Subject: Re: ektachrom
    Date: 29 Sep 2016 19:40:47 GMT

    napisał/a:

    > W krajach zamożniejszych niż nasz dokumentację sporządzano w więcej niż jednym
    egzemplarzu, a i u nas wypuszczano całe serie slajdów do kupienia w przymuzealnych
    sklepikach.

    1. Powtarzam - to są materiały tak cenne obecnie, że z ręki się ich nie
    wypuszcza, nawet jak masz duplikat. Muzea działają na podobnej
    zasadzie jak archiwa. Jeśli masz możliwość nie wydania oryginału to
    go nie wydajesz.
    2. Gdzie mogłeś/możesz kupić materiały 6x7, 4"x5" w sklepiku muzealnym???

    m.