  • Data: 2018-11-19 14:24:45
    Temat: Re: fatamrugana 3D
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-11-19 o 07:10, Shrek pisze:

    > I słusznie. W takiej formie jak są to właśnie tak jest.

    Kanałami niech łażo, jak im się nie podoba. Mnie przycisk nie drażni,
    raczej uważam to za bardzo dobry przycisk...jako pieszy. Patrząc na to
    inaczej, jako kierowca, wkurwia mnie brak przycisku (może być najazdowy)
    bo mi też się spieszy jak stoję na czerwonym a piesi nie idą.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy>>>