  • Data: 2014-10-29 12:55:12
    Temat: Re: fotografowanie w museum cd
    Od: T...@s...in.the.world szukaj wiadomości tego autora

    In article <Pine.WNT.4.64.1410291225400.3668@quad>,

    > No fotkę byś sobie strzelił, ze zwiedzającymi, a tu statyw w kadrze,
    > znajomi będą pytali "na zawodach foto byłeś?" ;P

    Przeciez ja tam sie nie rozstawialem ze statywami, lampami i blendami.
    Powtarzam - mialem tylko jeden lekki statyw.
    I zrobienie zdjecia w tamtych warunkach to kilka sekund.
    Wiec, powtarzam, zrobienie zdjecia ze statywu, nie zajmuje wiecej czasu
    ci nie przeszkadza wiecej niz normalne zwiedzanie.
    Na dodatek - powtarzam - tam tlumow nie bylo.
    Wrecz przeciwnie.
    Moze zapoznaj sie raz jeszcze z opisem sytuacji.
    Zreszta, moje prestensje dotycza czegos innego - braku informacji, braku
    wyszkolenia pracownikow, braku uzasadnienia decyzji.
    --
    TA