  • 21. Data: 2010-06-02 09:38:32
    Temat: Re: [fotoradar] 80/50 - jaki mandat?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Gabriel'Varius'" <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl> napisał
    w wiadomości news:hu51ci$s9d$1@news.onet.pl...

    > A watkotworca pisal gdzies o pstryk? Jesli tak to jeszcze spie i
    > niedoczytalem,

    Zdecydowanie śpisz.
    Pisał dokładnie jeden wyraz nad Twoim cytatem. ;-)

  • 22. Data: 2010-06-02 09:45:13
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2010-06-02 07:45, *shaman* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:
> [...]
    > jechałem wyjątkowo wcześnie to miałem warunki jakich tam raczej nie
    > spotykam - prawie pusta droga. I .... pstryk..

    Ponad rok temu mi błysnął w tym samym miejscu - do tej pory nic nie
    przyszło - może tylko atrapę na postrach wsadzają?

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 23. Data: 2010-06-02 09:49:58
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2010-06-02 09:28, *Cavallino* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:

    > Jak było pstryk to raczej jest.
    > Budki same z siebie nie pstrykają.

    Niekoniecznie :)
    http://www.jaslo4u.pl/fotostraszak-tylko-blyska-fles
    zem-newsy-jaslo-4281

    Mi też raz błysnął ten w Bytomiu i jeszcze jeden w Lublinie - oba sporo
    ponad rok temu.

  • 24. Data: 2010-06-02 10:01:33
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Mirek Ptak" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    zem-newsy-jaslo-4281

    > Mi też raz błysnął ten w Bytomiu i jeszcze jeden w Lublinie - oba sporo

    Niezłe.
    Tak szczerze, to takie urządzenie bardziej spełnia swoje zadania
    prewencyjne, niż prawdziwy fotoradar, którego cel jest wyłącznie fiskalny.

  • 25. Data: 2010-06-02 10:20:16
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    shaman pisze:

    > dla próby tak zrobiłem - wyskoczyła stronka "Nowy taryfikator mandatów"
    > z motofakty.pl - datowana na rok 2002.

    Ojej. Masz rację - lepiej już pytaj...

  • 26. Data: 2010-06-02 10:37:36
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > Chwila dezorientacji.. (przecież było zielone), spojrzenie
    > na licznik: 80kkm. :(
    >
    > Jakiej wysokości mandaty praktykuje się obecnie przy takim
    > przekroczeniu?

    100-200 i 4 punkty. Jak licznik wskazywał 80 to w
    rzeczywistości raczej było mniej :-). Chociaż Ty piszesz że
    jechałeś 80kkm, czyli jakieś 80.000 km ;-))))

  • 27. Data: 2010-06-02 11:45:40
    Od: shaman <s...@p...wytnij.onet.pl>

    W dniu 2010-06-02 09:49, Mirek Ptak pisze:
> [...]
    zem-newsy-jaslo-4281

    > Mi też raz błysnął ten w Bytomiu i jeszcze jeden w Lublinie - oba sporo

    pozostaje tylko czekać - w razie czego przypomnę się :)

    PZDR
    Shaman

  • 28. Data: 2010-06-02 13:41:36
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Robert_J pisze:
    Chociaż Ty piszesz że jechałeś 80kkm, czyli jakieś
    > 80.000 km ;-))))

    przy takiej prędkości to fotki nie zrobi, a tak serio często wstawiają
    foto imitatory. Nie dziwię się, koledze, że trochę go sytuacja stresuje
    bo ja takich stresujących mam kilka w miesiącu :) Gdzieś przekroczenie o
    10km/h w innym miejscu podobnie i tak punkt do punkta i prawka szybko
    można się pozbyć.

    --
    krzysiek82

  • 29. Data: 2010-06-02 13:57:25
    Od: Grejon <g...@i...pl>

    krzysiek82 pisze:

> [...]
    > bo ja takich stresujących mam kilka w miesiącu :) Gdzieś przekroczenie o
    > 10km/h w innym miejscu podobnie i tak punkt do punkta i prawka szybko

    Ja 3 razy widziałem jak mi FR robi zdjęcie, ale zdjęcia nie dostałem -
    albo imitacja albo za dużo aut było w pobliżu.

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 30. Data: 2010-06-02 16:48:54
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Jakiej wysokości mandaty praktykuje się obecnie przy takim przekroczeniu?

    Wczoraj zapłaciłem za 71/50 - 100PLN.

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret