  • Data: 2014-01-09 16:44:17
    Temat: Re: gdzie kupić pewne, oryginalne żarniki xenonowe
    Od: AA <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 5 stycznia 2014 19:07:03 UTC+1 użytkownik KS napisał:

    > Robie okolo 15-20 tysia w rok.
    >
    > Czesto jezdze z kolesiem w dwa auta, on ma polroczne jakies osramy 4300K.
    >
    > Barwa naszych swiatel na bialej scianie po za optyka jest prawie identyczna.

    Sprawdz sobie jasnosc, nie barwe - ta sie zmienia dopiero pod koniec zycia (5000h?)

    Tu masz przyklad porownania dwuletniego palnika:

    http://www.hidplanet.com/forums/showthread.php?32188
    -Old-Bulb-vs-New-Bulb-Output-Comparison

    Jak widzisz, przy Twoich 15-20kkm/rok zmiana palnikow na nowe juz po dwoch-trzech
    latach moglaby miec sens, ze wzgledu na widocznosc w nocy.

    pozdr
    AA