  • Data: 2018-11-12 19:20:50
    Temat: Re: gdzie kupujecie olej?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 12 Nov 2018 10:01:29 -0800 (PST), Zenek Kapelinder
    napisał(a):

    > Wszystko da sie podrobic. Na gieldzie samochodowej mozna w atrakcyjnej cenie kupic
    nozyki do maszynki do golenia, tej z wibracja. Od kogos kto pracuje w Lodzi w
    zyletkach wiem ze oni tam zajmuja sie tylko dystrybucja nozykow wyprodukowanych w
    USA. To skad Cyganie maja "oryginalne nozyki" w atrakcyjnej cenie? Jedynym pewnym
    zrodlem sa ponadnarodowe sieci handlowe. Jak w hipermarkecie stoi na polce Elf to w
    srodku jest Elf. On moze byc wyprodukowany w Chinach albo Wietnamie. Ale to bedzie
    taki olej za jaki sie placi a nie dziwna mieszanina w opakowaniu identycznym z
    oryginalnym.

    Piszesz, jakby nie bylo wiadomo ze w zagranicznych proszkach w Polsce
    jest mniej proszku.

    Albo
    https://wiadomosci.wp.pl/niemieckie-chipsy-sa-o-wiel
    e-lepsze-niz-polskie-6076868875388033a

    Az nas Unia musi bronic
    https://www.rp.pl/Konsumenci/309079947-Jakosc-towaro
    w-ta-sama-marka-i-opakowanie-inna-zawartosc-Europosl
    owie-biora-na-cel-podwojne-standardy.html

    :-(

    J.