    From: BearBag <c...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: gdzie oferty prywatne?
    Date: Thu, 9 Sep 2010 01:14:19 -0700 (PDT)

    > Przypuszczam więc, że w tej działce zupełnie nie ma czasu na spokojne
    > zastanowienie się nad ofertą i porównanie kilku bo handlarze ubiegną
    > wykupując wszystko od pierwszych właścicieli.

    To racja, nie masz szansy kupić auta od pierwszego właściciela w
    niskiej cenie bo handlarz zawsze będzie pierwszy. Tylko powiedz mi
    dlaczego nie mozesz kupić tego samego auta od handlarza tylko że
    troche drożej. Przecież go nie popsuł tylko dlatego że handluje.
    Stereotypy w tym kraju często urastają do wielkości gór.
    Handlarz nie równa sie złom, ma identyczne szanse posiadać dobre auto
    jak osoba prywatna. Też polecam szukać czegoś w normalnej cenie bo
    okazji na tym rynku nie ma.