  • Data: 2017-12-04 19:06:08
    Temat: Re: gioś
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-12-04 o 17:07, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Piotr Gałka"  napisał w wiadomości grup
    t...

    > No, jesli trzeba miec umowe, to Krolową Nauk źle stosujesz.

    W matematyce jest tak:
    Trzeba się przesunąć o wektor 0,0 to znaczy nie trzeba się przesunąć.
    Do przetworzenia 0 wystarczy 0 zakładów. Trzeba mieć umowę z 0 znaczy
    nie trzeba mieć umowy.
    Gdzie tu widzisz złe stosowanie?

    > Nie znam Królowej Przepisow tak dokladnie ... ale gdyby klient zechcial
    > wasz sprzet wyrzucic - musi zwrocic do Was, czy gdziekolwiek, czy do
    > umowionej organizacji ?

    Dla mnie to są tematy, które rozpoznawałem (jak widać błędnie) przed
    laty. Nie pamiętam szczegółów (po rozpoznaniu realizacja to kto inny i
    gdzie indziej).
    Chyba jak produkujesz AGD to musisz mieć umowę z organizacją, która
    organizuje zbiórkę wszędzie.
    Produkujesz nie AGD to wystarczy umowa z zakładem przetwarzania.
    Zbierasz sam i jak nazbierasz tyle, aby zakładowi opłacało się przysyłać
    samochód to dajesz im znać.
    Dla mnie było jasne, jak się ktoś odezwie: Demontujemy wasz system i
    zastępujemy innym to my: Proszę odesłać zużyte urządzenia do nas. I jak
    je dostaniemy to poszukamy kogoś aby z nim podpisać umowę, bo dopóki
    jest 0 to po jaki gwint?
    Ale się okazało, ze oni inaczej rozumieją 0.

    > Bo moze tu sie kryje kolejny haczyk - zero czy wiecej - klientowi trzeba
    > podac uzgodniony zaklad.

    Chyba producent ma obowiązek zbierać, a klienta nie obchodzi jaki to zakład.
    P.G.