eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetgwarancja na dyski twarde › Re: gwarancja na dyski twarde
  • Data: 2016-08-04 18:29:00
    Temat: Re: gwarancja na dyski twarde
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Fri, 22 Jul 2016 18:47:03 +0200, Chris napisał(a):

    > W dniu 2016-07-22 o 09:18, dcim007 pisze:
    >> Witam,
    >> Jak praktycznie, w przypadku dysków twardych wyprodukowanych przez WD,
    >> Samsunga i Seagate wygląda gwarancja - czy serwis odbywa się przez
    >> sprzedawcę czy też bezpośrednio u producenta?
    >
    > Najbardziej opłaca się przez sklep gdzie kupiłeś.

    Albowiem?

    > Można sprawdzić ile ma gwarancji i można reklamować do producenta (WD,
    > Seagate, Samsung w Seagate ale nie wszystkie).
    >
    > Zalety to pewna wymiana na nowy, w miarę szybki serwis ok tygodnia,
    > nawet jak sklep padnie albo dał 2 lata a fabryka 3-5 lat to liczy się
    > ile fabryka dała.
    >
    > ALE dyski są to w 70% regenerowane fabrycznie sztuki (inne sztuki niż ta
    > odesłana), gwarancja jest jedynie przedłużona o czas pobytu w serwisie,
    > nie jest dawana od nowa na 2-3-5 lat od daty wymiany.
    (ciach...)

    Przecież to samo będzie podczas reklamacji przez sklep - sklep uszkodzoną
    sztukę wysyła do producenta, ten odsyła napęd refubrished.

    --
    [ Przemysław ,,Rico" Ryk ]
    [ Jedyna absolutnie precyzyjna definicja grafomana: jest to taka osoba, ]
    [ która pisze bez honorariów. (z bloga Internetowego Obserwatora Mediów) ]

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: