  • Data: 2016-08-05 12:47:25
    Temat: Re: gwarancja na dyski twarde
    Od: Chris <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-08-05 o 12:39, Przemysław Ryk pisze:

    > Jasne. W życiu żadnego dysku nie wymieniałem.

    Powinno to wyglądać tak, chyba że sklep ma dyski z przemytu nie
    sprzedawane w dystrybucji PL.

    Reklamujesz u sprzedawcy > sprzedawca do dystrybutora > dystrybutor do
    producenta > klient dystrybutora dostaje nowy dysk z magazynu albo
    fakturę korygującą w przypadku braku towaru albo jego zamienników.

    Dystrybutor nie daje dysków regenerowanych bo takich nie dostaje od
    producenta, dystrybutor dostaje kredyt notę albo inne rozliczenia/zniżki
    w zakupach.

    Dyski regenerowane dostają tylko klienci którzy chcą ominąć drogę
    dystrybucyjną i wysłać bezpośrednio do producenta np. z powodu upadku
    sklepu, zagubienia dokumentów zakupu albo po prostu sklep jest za daleko
    i nie chce mu się jechać, przebywa poza granicami kraju w którym zakupił
    dysk.

    Gwarancja od dystrybutora na dysk wymieniany biegnie od nowa zgodnie z
    warunkami gwarancyjnymi producenta.

    Zrozumiałeś czy za mało szczegółowo się wyraziłem :)

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl