eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetgwarancja na dyski twarde › Re: gwarancja na dyski twarde
  • Data: 2016-08-08 20:20:06
    Temat: Re: gwarancja na dyski twarde
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2016-08-08 o 14:24, Chris pisze:

    >>>>>>>> Pracownicy i/lub firmy kombinują, nówki sprzedają a kupione po
    >>>>>>>> taniości
    >>>>>>>> z serwisu wciskają klientowi jako pełnowartościowe i nie
    >>>>>>>> przedłużają
    >>>>>>>> gwarancji.
    >>>>>>>
    >>>>>>> Morele to wiem że to jeden wielki wałek jeśli chodzi o serwis ale po
    >>>>>>> komputroniku się nie spodziewałem.
    >>>>>>> No cóż jak widać każdy kombinuje.
    >>>>>>
    >>>>>> Jak nie kombinuje firma to coś takiego robią pracownicy na własną
    >>>>>> rękę.
    >>>>>
    >>>>> WD, HGST, Toshiba w 100% dają credit noty czyli nie odsyłają dysków
    >>>>> tylko zwrot kasy.
    >>>>>
    >>>> WD odsyła dyski po naprawie, mam jeszcze taki naprawiany.
    >>>
    >>> Nie w dystrybucji ... prywatnie jak wyślesz tak.
    >>>
    >> Zaraz będziesz kombinował z definicją dystrybucji.
    >> Dysk kupiłem w MediaMarkt i tam oddałem jak padł.
    >
    > I właśnie taki MediaMarkt nie kupuje bezpośrednio u producenta tylko
    > przez dystrybucję na terenie danego kraju. MediaMarkt może teraz sam
    > wysłać dysk do producenta w ramach gwarancji i otrzymać produkt
    > refibroshed albo oddać tam gdzie kupił i dostać nowy z nową gwarancją.
    > Co sam zrobi zależne jest od polityki firmy bo producent umożliwia
    > wysyłkę bezpośrednią do siebie.
    > Jak już tego nie zrozumiesz to nie mamy o czym rozmawiać bo albo się nie
    > znasz na tym albo po prostu piszesz żeby coś napisać.
    > dla mnie koniec tematu bo wyjaśniłem jak wygląda sprawa rozliczeń dla
    > firm które kupują bezpośrednio u producenta a nie u pośredników.
    >
    Nie zrozumiałeś to napiszę jeszcze raz, jako użytkownika nie interesuje
    mnie w jaki sposób kupuje sprzedawca. Dla mnie liczy się fakt że
    w przypadku padu dostaje dysk naprawiony a nie nowy.
    A to że sprzedawca może sobie wysłać do producenta (pewnie do Azji)
    w niczym nie zmienia sytuacji faktycznej jaka jest na rynku.


    Pozdrawiam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: