eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetgwarancja na dyski twarde › Re: gwarancja na dyski twarde
  • Data: 2016-08-09 09:02:14
    Temat: Re: gwarancja na dyski twarde
    Od: Chris <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2016-08-08 o 20:20, RadoslawF pisze:
    > W dniu 2016-08-08 o 14:24, Chris pisze:
    >
    >>>>>>>>> Pracownicy i/lub firmy kombinują, nówki sprzedają a kupione po
    >>>>>>>>> taniości
    >>>>>>>>> z serwisu wciskają klientowi jako pełnowartościowe i nie
    >>>>>>>>> przedłużają
    >>>>>>>>> gwarancji.
    >>>>>>>>
    >>>>>>>> Morele to wiem że to jeden wielki wałek jeśli chodzi o serwis
    >>>>>>>> ale po
    >>>>>>>> komputroniku się nie spodziewałem.
    >>>>>>>> No cóż jak widać każdy kombinuje.
    >>>>>>>
    >>>>>>> Jak nie kombinuje firma to coś takiego robią pracownicy na własną
    >>>>>>> rękę.
    >>>>>>
    >>>>>> WD, HGST, Toshiba w 100% dają credit noty czyli nie odsyłają dysków
    >>>>>> tylko zwrot kasy.
    >>>>>>
    >>>>> WD odsyła dyski po naprawie, mam jeszcze taki naprawiany.
    >>>>
    >>>> Nie w dystrybucji ... prywatnie jak wyślesz tak.
    >>>>
    >>> Zaraz będziesz kombinował z definicją dystrybucji.
    >>> Dysk kupiłem w MediaMarkt i tam oddałem jak padł.
    >>
    >> I właśnie taki MediaMarkt nie kupuje bezpośrednio u producenta tylko
    >> przez dystrybucję na terenie danego kraju. MediaMarkt może teraz sam
    >> wysłać dysk do producenta w ramach gwarancji i otrzymać produkt
    >> refibroshed albo oddać tam gdzie kupił i dostać nowy z nową gwarancją.
    >> Co sam zrobi zależne jest od polityki firmy bo producent umożliwia
    >> wysyłkę bezpośrednią do siebie.
    >> Jak już tego nie zrozumiesz to nie mamy o czym rozmawiać bo albo się nie
    >> znasz na tym albo po prostu piszesz żeby coś napisać.
    >> dla mnie koniec tematu bo wyjaśniłem jak wygląda sprawa rozliczeń dla
    >> firm które kupują bezpośrednio u producenta a nie u pośredników.
    >>
    > Nie zrozumiałeś to napiszę jeszcze raz, jako użytkownika nie interesuje
    > mnie w jaki sposób kupuje sprzedawca. Dla mnie liczy się fakt że
    > w przypadku padu dostaje dysk naprawiony a nie nowy.

    W sumie pod względem technicznym nie ma różnicy czy to refubrished czy
    nowy o ile dostanę na niego nową gwarancję a nie tylko przedłużenie o
    czas pobytu w serwisie jak dają sklepy (bo taką daje producent przy
    wymianie)

    > A to że sprzedawca może sobie wysłać do producenta (pewnie do Azji)

    Do DE :)

    WD - https://westerndigital.secure.force.com/ind/?lang=en (coś
    zmienili bo kiedyś strona wyglądała min. inaczej)

    Seagate -
    http://support.seagate.com/customer/en-US/warranty_v
    alidation.jsp?form=0

    HGST - http://www.hgst.com/support/hard-drive-support

    > w niczym nie zmienia sytuacji faktycznej jaka jest na rynku.

    Ja tam kupuję i ZAWSZE mam wymieniany na nowy a nie refubrished.

    --
    www.bezwypadkowy.net www.automo.pl www.vinspot.com
    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl
    Sprawdź VIN, wyposażenie, przebieg, historię pojazdu.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: