    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: hysteria spalinowa
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Tue, 13 Feb 2018 13:53:55 +0100

    Dnia Tue, 13 Feb 2018 11:48:13 +0100, Myjk napisał(a):
    > Tue, 13 Feb 2018 11:17:53 +0100, J.F.
    >
    > Może po prostu niektórzy mają bardziej czuły nos, bardziej rozwinięty mózg
    > i logiczne myślenie niż niektóre "słabsze osobniki" i widzą problem zamiast
    > go ignorować. ;P

    Ale co by nie mowic, "selekcja naturalna" spadla.

    > Papierosy palisz, w kominku, względnie wynglem w kotle?

    Nie.

    > Nie media, tylko sami ludzie.

    Sami ludzie to pewnie tak jak ja - nie zauwazą.
    Przeciez ten smog musial byc kiedys wiekszy.

    Dopiero ustawili mierniki, nadaja w mediach, to mowia "jaki smog".

    > Tak naprawdę to część z ludzi w końcu przejrzała na oczy, w końcu zaczęto o
    > tym problemie powszechnie mówić. Na palanie papierosów gdzie popadnie też
    > przez wiele lat było powszechne przyzwolenie, i to niepalący byli z miejsca
    > pacyfikowani -- też do czasu.

    Jak wszyscy palili ... ale to IMO tez odgornie, w Polsce chyba
    wiekszosc palila, wiec kto te zakazy wprowadzil ? :-)

    > Było w nocy i -10. Ale paradoksalnie im cieplej tym gorzej dla powietrza,
    > bo występują gorsze warunki dla pracy kotłów na paliwa stałe, a które są
    > główną przyczyną zasyfienia powietrza.

    Czyli jesienia powinno byc najgorzej ?

    > Co to za różnica czego to kwestia?

    A moze ta emisja niewielka jest, tylko czasami miasta sa zle
    wentylowane ?

    J.