  • 41. Data: 2019-06-01 22:21:22
    Temat: Re: iPhone bum :)
    Od: Filip454 <f...@g...com>

    W dniu 2019-06-01 o 22:09, Animka pisze:

    > 2 razy ten sam post mi się wysłał. Nie wiem jakim cudem.

    Widzę, że mocna impreza była :D

    --
    Filip454
    [f...@g...com]

  • 42. Data: 2019-06-01 22:25:26
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-06-01 o 22:06, Animka pisze:

    > Po czym się poznaje, że należałoby wymienić baterię?

    Od czasów prehistorycznych oznaką kiepskiej baterii było częste jej
    ładowanie. Wskaźnik naładowania topniał szybciej niż na początku.
    System widząc co się dzieje (jakie prądy w jakim czasie daje bateria) w
    porę zamykał się monitując o tym użytkownikowi.

    Ale nadeszły nowe "lepsze" czasy i teraz oznaką zdychającej baterii może
    być lagowanie lub wolniejsze działanie systemu. Nie dowiesz się o tym
    wprost bo system w ajfonie będzie to ukrywał i wmawiał Ci że dalej
    pracuje normalnie. To nie WADA to CECHA.

    Jeśli będziesz bardziej świadomym użytkownikiem to przeczytasz w necie
    co trzeba zrobić żeby było szybciej.
    Jak już to zrobisz złapiesz się za głowę jak krótko bateria w ajfonie
    trzyma. jaki krótki okres działała normalnie i ile Cię będzie kosztować
    przywrócenie urządzenia do stanu używalności

    A później się trzy razy zastawisz czy nie lepiej wybrać coś innego i w
    ten sposób sprzedaż ajfonów SPADŁA :-)

  • 43. Data: 2019-06-01 22:28:54
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-06-01 o 22:21, Filip454 pisze:

    > Widzę, że mocna impreza była :D

    Nowy jesteś. To Animka ;-)

  • 44. Data: 2019-06-01 22:37:45
    Od: Filip454 <f...@g...com>

    W dniu 2019-06-01 o 22:25, z pisze:

> [...]
    > wprost bo system w ajfonie będzie to ukrywał i wmawiał Ci że dalej
    > pracuje normalnie. To nie WADA to CECHA.

    Tobie można zakuty łbie tłumaczyć, a ty dalej będziesz pisał swoje. Co
    za idiota xD

    --
    Filip454
    [f...@g...com]

  • 45. Data: 2019-06-01 22:38:25
    Od: Filip454 <f...@g...com>

    W dniu 2019-06-01 o 22:28, z pisze:

    > Nowy jesteś. To Animka ;-)

    Pierdnąłeś, czy nie umyłeś dziś zębów?

    --
    Filip454
    [f...@g...com]

  • 46. Data: 2019-06-01 22:42:58
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2019-06-01 o 22:17, Filip454 pisze:

    > To pytanie to jest na serio?

    Raczej na serio, bo mój telefon ma już ze 6 lat. Dziwne, że raz bateria
    trzyma długo, a raz potrafi w mig się zużyć i to przy jednej rozmowie.
    Różne -może głupie podejrzenia przychodzą mi do głowy.

    --
    animka

  • 47. Data: 2019-06-01 22:45:45
    Od: Filip454 <f...@g...com>

    W dniu 2019-06-01 o 22:42, Animka pisze:

    > Raczej na serio, bo mój telefon ma już ze 6 lat. Dziwne, że raz bateria
    > trzyma długo, a raz potrafi w mig się zużyć i to przy jednej rozmowie.
    > Różne -może głupie podejrzenia przychodzą mi do głowy.

    Zależeć może od wielu czynników. Tym bardziej w smartfonie. W tle może
    Ci się wiele rzeczy z kont synchronizować (maile itp.). Poza tym, jeśli
    telefon ma z 6 lat, to raczej bateria kwalifikowałaby się do wymiany.

    --
    Filip454
    [f...@g...com]

  • 48. Data: 2019-06-01 22:59:59
    Od: Animka <a...@w...pl>

> [...]
    > przywrócenie urządzenia do stanu używalności
    >
    > A później się trzy razy zastawisz czy nie lepiej wybrać coś innego i w

    Nie mam ajfona tylko Samsung Trend GT S7580.

    --
    animka

  • 49. Data: 2019-06-01 23:01:18
    Od: Animka <a...@w...pl>

    > Widzę, że mocna impreza była :D

    Tak, sympatyczna. Dzień Dziecka.

    --
    animka

  • 50. Data: 2019-06-01 23:02:20
    Od: Filip454 <f...@g...com>

    > Nowy jesteś. To Animka ;-)

    Gdybyś sam nie był nowy, to wiedziałbyś, że już tu pisałem.

    Eluweczka wariaciku.

    --
    Filip454
    [f...@g...com]