  • 121. Data: 2018-01-10 20:03:39
    Temat: Re: ile autko pali na wolnych obrotach?
    Od: TomN <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Tomasz Gorbaczuk w
    <news:op.zcmxrkcog01fvf@l-259.harvard.local>:

    > Niech się komputer martwi

    Czyli polegasz na decyzji kogoś innego.
    Czy jesteś pewien, ze chcesz polec z tego powodu.

    [1]
    --
    'Tom N'

  • 122. Data: 2018-01-10 20:07:27
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Malo kto wie ze silnik 126p byl doladowany. Wolnossacy nie byl bo powietrze bylo w
    gaznik pchane wentylatorem od chlodzenia. Lichutkie bylo to doladowanie ale bylo.

  • 123. Data: 2018-01-10 20:12:08
    Od: TomN <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Pszemol w

    > a'propos

    a propos -- durniem byłeś, jesteś i będziesz.

    > bon apetit!

    bon appétit kmiotku.

    --
    'Tom N'

  • 124. Data: 2018-01-10 20:14:52
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .01.2018 o 20:03 TomN <n...@i...dyndns.org.invalid> pisze:

    > Czyli polegasz na decyzji kogoś innego.
    > Czy jesteś pewien, ze chcesz polec z tego powodu.

    Rozwiń bo nie wiem o co chodzi. Gdzie polegnę?

    TG

  • 125. Data: 2018-01-10 20:26:04
    Od: TomN <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Tomasz Gorbaczuk w

    > Rozwiń bo nie wiem o co chodzi. Gdzie polegnę?

    Np. na rozciągniętym łańcuchu, czytaj wątek, analizuj linki...

    --
    'Tom N'

  • 126. Data: 2018-01-10 20:34:29
    Temat: Re: ile autko pali na wolnych obrotach? - mały off
    Od: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org>

    On Wed, 10 Jan 2018 19:52:06 +0100, Marek S wrote:
    > Zaznaczyłem Ci element sterujący. Jest to elektrozawór (...) Ciach.

    Fajną masz tą matę ochronną pod kompreseorm, pochwalisz się gdzie można
    kupić? Z tymi zamykanymi przegródkami itp? Z góry dzięki.

    Tomek

  • 127. Data: 2018-01-10 20:51:41
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .01.2018 o 20:26 TomN <n...@i...dyndns.org.invalid> pisze:

    > Np. na rozciągniętym łańcuchu, czytaj wątek, analizuj linki...

    To nie jest mój pierwszy automat. Poprzedni przejechał 260kkm zanim dostał
    "drugie życie".
    Silnik i skrzynia były w stanie bdb. Miałem "casting" kupujących.
    Ile automatów "zajeździłeś" (od nowości oczywiście)?

    TG

  • 128. Data: 2018-01-10 21:23:57
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 10-01-2018 o 20:34, Tomasz Stiller pisze:

    > Fajną masz tą matę ochronną pod kompreseorm, pochwalisz się gdzie można
    > kupić? Z tymi zamykanymi przegródkami itp? Z góry dzięki.

    My tu o kompresorze gadamy :-D
    Mata ma związek z elektroniką, którą się hobbystycznie zajmuję :-) To
    nie jest mata samochodowo-warsztatowa jakby co.

    Nie pamiętam już skąd ją mam, ale długo szukałem. Jak przez mgłę
    pamiętam, że w PL ją raczej kupiłem. Przegródki zamykane pal sześć. Mi
    zależało na ponumerowanych sortownikach w dużej ilości - czy jak je
    zwać. Chodzi o te małe przegródki po prawej. Nie widać ich na zdjęciu
    ale znalazłem tą samą tu:

    https://pl.aliexpress.com/item/Magnetic-Heat-resista
    nt-Soldering-Mat-Silicone-Heat-Gun-BGA-Soldering-Sta
    tion-Insulation-Pad-Repair-Tools-Maintenance/3279501
    2631.html

    Gdy montuję jakieś urządzenie elektroniczne to najpierw rozkładam
    elementy SMD do tych przegródek zgodnie z ich numeracją w projekcie.
    Złożenie urządzenia przy tym systemie postępowania to chwila.

    Druga fajna rzecz to zatopione magnesy w przegrodach na śruby. Gdy
    rozkręcam jakieś urządzenie i je tam włożę, trzymają się tych miejsc.
    Nie są skore to gubienia się.

    A i jeszcze jedno - często lutuję metodą hot-air. Ta mata wytrzymuje 500
    stopni więc nie pierdzielę się z żadnymi uchwytami. Bezpośrednio na niej
    "smażę" układy.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 129. Data: 2018-01-10 21:30:15
    Od: Marek S <p...@s...com>

    Ups, w opisie podanej przeze mnie maty podane wymiary są wyssane z
    palca. Bądź ostrożny przed zakupem. Moja ma wymiar 450x300.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 130. Data: 2018-01-10 21:34:57
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 10.01.2018 o 21:30, Marek S pisze:
    > Ups, w opisie podanej przeze mnie maty podane wymiary są wyssane z
    > palca. Bądź ostrożny przed zakupem. Moja ma wymiar 450x300.

    Pod linkiem, który podałeś są właśnie takie wymiary.

    --
    Czarek