  • 131. Data: 2018-01-10 21:36:37
    Temat: Re: ile autko pali na wolnych obrotach?
    Od: j...@i...pl

    On Wed, 10 Jan 2018 19:16:11 +0100, Tomasz Pyra
    <h...@s...spam.spam> wrote:

    >Nie wszystkie kompresory mają sprzęgło.
    >
    >I układ wtedy jest taki, że sprężarka kręci się zawsze, a w korpusie jest
    >siłownik zaworu którym zmienia się wydajność kompresora w zależności od
    >potrzeb.

    Znam jedno auto z taką sprężarką. No moze jest ich wiecej, ale... To
    Vectra :)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 132. Data: 2018-01-10 21:36:59
    Od: TomN <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Tomasz Gorbaczuk w

> [...]

    ^^^^^^^^^^^^^^

    > To nie jest mój pierwszy automat.

    Barwo Ty

    > Poprzedni przejechał 260kkm zanim dostał
    > "drugie życie".
    > Silnik i skrzynia były w stanie bdb. Miałem "casting" kupujących.

    Brawo On

    > Ile automatów "zajeździłeś" (od nowości oczywiście)?

    Oczywiście nie odważyłeś sie wątku doczytać"
    "Jest to mocno odczuwalne właśnie teraz kiedy firmy z powodu wymagań
    ekologicznych specjalnie zmniejszają obroty silnika."

    Czyli wywody o przejechanych 260kkm możesz sobie włożyć w kieszeń, bo jakby
    nie dotyczy *teraz*.

    --
    'Tom N'

  • 133. Data: 2018-01-10 21:46:36
    Temat: Re: ile autko pali na wolnych obrotach? - mały off
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 10-01-2018 o 21:34, Czarek pisze:

    > Pod linkiem, który podałeś są właśnie takie wymiary.

    Włącza mi się jakieś durne tłumaczenie strony i tam czytam:

    Size Obwodu Pokładzie Lokalizacji: Zewnętrzna 190*135mm/Wewnętrzna
    150*100mm

    Zupełnie nie rozumiem zapisu więc ostrzegam.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 134. Data: 2018-01-10 21:59:55
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 10.01.2018 o 21:46, Marek S pisze:

    > Włącza mi się jakieś durne tłumaczenie strony i tam czytam:
    >
    > Size Obwodu Pokładzie Lokalizacji: Zewnętrzna 190*135mm/Wewnętrzna
    > 150*100mm

    To są chyba wymiary tych centralnych pól.

    > Zupełnie nie rozumiem zapisu więc ostrzegam.

    Kliknij na ostatnie zdjęcie, tam są wyraźnie podane.
    Tak samo na pierwszym zdjęciu słabo widać wymiary umieszczone w tym
    samym miejscu co na Twojej macie
    W specyfikacji też są wymiary, które podałeś: "Rozmiar: 450*300mm"

    --
    Czarek

  • 135. Data: 2018-01-10 22:01:39
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 10.01.2018 o 21:59, Czarek pisze:

> [...]
    > samym miejscu co na Twojej macie
    > W specyfikacji też są wymiary, które podałeś: "Rozmiar: 450*300mm"

    Do tego zdjęcia na dole strony nie pozostawiają najmniejszych wątpliwości.

    --
    Czarek

  • 136. Data: 2018-01-10 22:05:21
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .01.2018 o 21:36 TomN <n...@i...dyndns.org.invalid> pisze:

    > Czyli wywody o przejechanych 260kkm możesz sobie włożyć w kieszeń, bo
    > jakby
    > nie dotyczy *teraz*.

    Teraz to kiedy? od Nowego Roku? - jakie masz doświadczenie z awaryjnością
    automatów w tym roku?
    Poprzedni automat miałem od 31.12.2010 do końcówki 2017. Wielokrotnie
    pisałem na tej grupie, że zmienia biegi przy 1300-1500rpm i mimo tego
    dojechał bezawaryjnie do tych 260kkm. Aktualny zmienia biegi "niżej" bo ma
    30KM i 100Nm więcej.
    Podaj przykłady tych awaryjnych automatów z "teraz" - jak na razie
    powielasz legendy.

    TG

  • 137. Data: 2018-01-10 22:17:42
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 10-01-2018 o 21:59, Czarek pisze:

    > To są chyba wymiary tych centralnych pól.

    Nie chce mi się czytać tej łamanej polszczyzny. Nie da się jej
    zrozumieć. Wyczulam jedynie aby nie kupić czegoś innego niż mam.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 138. Data: 2018-01-10 22:26:16
    Od: TomN <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Tomasz Gorbaczuk w

    > Teraz to kiedy? od Nowego Roku? - jakie masz doświadczenie z awaryjnością
    > automatów w tym roku?
    > Poprzedni automat miałem od 31.12.2010 do końcówki 2017.

    Ale kogo to obchodzi.

    > Aktualny zmienia biegi "niżej"

    "Minusem automatu jest że kto inny decyduje na jakich obrotach
    masz jeździć własnym autem"

    Czytaj chłopaku wątek i nie trolluj, a tym bardziej odpuść usiłowanie
    robienia wycieczek osobistych, troche ci sie grupy pojebawszy chyba - to nie
    pl.pregierz

    Póki co znowu dostajesz awans w KF (jeden z pierwszych w tym roku, ale
    stałych bywalców)

    PA!

    --
    'Tom N'

  • 139. Data: 2018-01-10 22:27:47
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .01.2018 o 22:26 TomN <n...@i...dyndns.org.invalid> pisze:

    > Ale kogo to obchodzi.

    To po co to czytasz? - nie napisałeś anie jednego zdania merytorycznego.
    Jak zwykle.

    TG

  • 140. Data: 2018-01-11 00:10:31
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Wed, 10 Jan 2018 19:01:00 +0000, Budzik wrote:
    > Użytkownik Mateusz Viste m...@n...pamietam ...

    > To jednak troche inna turbinka była :)))
    > https://pl.prepedia.org/wiki/Turbinka_Kowalskiego

    Ano była - stąd też moje śmiałe przypuszczenie że RadoslawF o takiej
    właśnie "turbinie" myślał... No bo chyba umyślnie nie napisał głupot
    przecież.

    Mateusz

    PS. Magnetyzer paliwa też miałem! Paliwo było dzięki niemu lżejsze, a
    silnik spalał je z wyraźniejszą górą i dynamiczniejszą barwą!