  • Data: 2020-05-26 10:54:32
    Temat: Re: izolacja galwaniczna - szybka
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jeden sygnał?
    >
    > Popatrz na serię isoPower ADI. W SO8 będziesz miał kommplet izolator +
    > scalona przetwornica z elementami magnetycznymi. Tylko sprawnośc tych
    > wbudowanych przetwornic jest taka sobie, to żre kilkadziesiąt mA.

    Kiedyś się nimi interesowałem, ale jak znalazłem jakąś notę aplikacyjną
    - jak to zrobić, aby było zgodne z EMC to mi przeszło.

    > Jak kanałów jest więcej, to lepiej wyjdzie dać izolator cyfrowy bez
    > przetwornicy i osobną przetwornicę na SN6501.

    Kiedyś (2004) stosowałem MAX845 + trafo (najpierw robione na zamówienie,
    potem jakieś fabryczne). Zależało mi wtedy, aby mieć 4kV izolacji.
    Jak później wpadłem na to, aby bocznikować izolację warystorem to
    stwierdziłem, że w sumie najprościej będzie wstawić jakąś gotową
    izolowaną DCDC (wychodziło mi wtedy o ile pamiętam taniej niż ten mój
    trafo 4kV).

    Jakie są według Ciebie argumenty za SN6501 w stosunku do jakichś DCDC
    Aimteca?
    Nie twierdzę, że nie ma. Chcę poznać Twoje zdanie.
    P.G.