  • Data: 2018-10-15 21:41:25
    Temat: Re: jak powstaje BMW
    Od: "abn140" <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > J.
    dla mnie osobiscie ciekawe jest to ze wlasnie mialem tu pisac o tym filmie.
    ale jakos uszlo.
    pytac w kontekscie przesady robotyzacyjnej....
    nie wiem nie znam sie ale widac ze wiele czynnosci szybciej i lepiej
    zrobilby czlowiek.
    chyba ze raczej sie myle.
    z drugiej tesla zredukowala robotyzacje, przyczyny nieznane albo zznane ale
    raczej nie mozna ufac w podane powody.
    podobnie ponoc bylo z japonczykami w koncu lat ,80 i potem. Jak przyszla
    koniecznosc puszczania na tej samej linii wielu wersji nadwoziowych w sumie
    tego samego auta, + wiele wersji wyposazenia to robotyzacja nie dala rady i
    trzeba bylo przyredukowac...
    czyzby ten sam blad?