-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!newsfeed.fsmpi.rwth-aache
n.de!newsfeed.straub-nv.de!feed.abavia.com!fbe002.abavia.com!peer03.fr7!news.hi
ghwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-
01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
Subject: Re: jak przedłużyć życie łożysku sprzegła?
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.84pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <nn4eu1$k81$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
<8...@g...com>
<nn56vt$gqu$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
<1...@4...net>
<nn735b$fcc$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
Date: Tue, 26 Jul 2016 10:20:36 +0200
Message-ID: <6...@4...net>
Lines: 23
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 89-77-179-152.dynamic.chello.pl
X-Trace: 1469521308 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 12549 89.77.179.152:7325
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 1760
X-Received-Body-CRC: 3438296678
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2586061
[ ukryj nagłówki ]Dnia Tue, 26 Jul 2016 09:23:33 +0200, sirapacz napisał(a):
>>> możliwe że syf z towotem tak to może blokować czy raczej wytarłoby się?
>>
>> Nie ma szans, plus tego oporu nie czułbyś na pedale.
>> To co robisz nogą to napianie sprężyny w docisku.
>
> no dobra. a ona może się o coś zapierać?
Nie sądzę
> co moze mieć jeszcze wpływ na
> wysprzęglanie z użyciem większej siły,
Tak jak pisałem - albo coś zatarte przy pedale i jego połączeniu z pompą,
albo na osi dźwigni która łączy wysprzęglik z łożyskiem.
Jeszcze jest łożysko wyciskowe które w przypadku gdy pchająca je dźwignia
będzie np. krzywa będzie zaciskać się na wałku sprzęgłowym, ale to już
jakieś voodoo.
W takich przypadkach po prostu trzeba rozebrać wszystko i popatrzeć -
będzie widać.
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=
- 2024-05-17 Bieruń => Administrator i wdrożeniowiec Lotus Notes/Domino <=