  • Data: 2019-05-20 11:24:34
    Temat: Re: jak unieruchomić silnik spalinowy?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "viktorius" napisał w wiadomości grup
    ..
    W dniu 2019-05-18 o 20:54, LordBluzg(R) pisze:

    >Guglajac za cukrem w benzynie okazuje się, że cukier silnika za
    >bardzo nie zniszczy.

    Czy tak nie zniszczy ... troche watple.

    >Ja bym wlał do baku mixolu, albo ropy.
    >Silnika co prawda to nie popsuje, ale na pewno będzie dymić, co
    >złodziejaszka powinno trochę przystopować w procederze.

    Ropa dobry pomysl - jak mu nie zapali, to przestanie podkradac.

    >Można i wody dolać.

    Tez dobra.

    Mozna jeszcze nalac benzyny lakierniczej.
    Ta grozi uszkodzeniem silnika ... ale to raczej sporo bakow trzeba
    spalic.
    Ale moze uslyszysz ktory to kradnie.

    A jakis nitrometan ? cos, co by przegrzalo silnik ...

    J.