-
Data: 2017-02-23 14:58:50
Temat: Re: jaki interfejs do Fiata Scudo II
Od: ddddddddddddd <d...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu 23.02.2017 o 14:13, Kamil 'Model' pisze:
> W dniu 2017-02-23 o 10:44, ddddddddddddd pisze:
>
>>
>> ale ELM łączy się tylko z silnikiem, a błędy jakie chcę usunąć na tą
>> chwilę w tym Scudo to:
>> 1) tempomat nie działa (migają dwie kreski, nie da się ustawić
>> prędkości). Co dziwne limiter działa.
>> 2) czujniki parkowania nie działają - nie wykrywają nic, ale błędu na
>> wyświetlaczu nie widać
>> Do tego jak wyskoczą pierdoły typu czujnik ABS, czy błąd w innych
>> systemach. Elm sobie z tym nie radzi (chociaż do Fiata nie podłączałem),
>> dane na żywo też by były fajne.
>> Lubię mieć interfejs do auta- ot w piątek mercedes wszedł w tryb
>> awaryjny, nikt po południu nie miał czasu się podłączyć, błędy
>> odczytałem dopiero w poniedziałek, usterkę usunąłem we wtorek - ale
>> jakby chceck nie zgasł to bym musiał jechać jeszcze raz.
>>
>>
> No coś za coś.
dlatego zastanawiam się czy kupować coś dedykowanego do Fiata (czy też
citroena/Peugeota) czy wystarczy jakiś uniwersalny interfejs (wiem że z
Mercedesem uniwersalne lubią dziwne rzeczy pokazywać, ale może Fiat ma
łatwiej) - ważne żeby łączył się ze wszystkimi modułami, nie tylko z
silnikiem.
Z informacji jakie wyczytałem to w fiacie aktywowali tempomat (jak go
fabrycznie nie mieli) z poziomu oprogramowania do Peugeota lub cytryny,
więc może mieć sens zakup czegoś takiego - ale jak np. taki delphi też
zrobi większość rzeczy to wolę zainwestować w niego (np. mógłby
wykasować błąd poduszki - wymieniłem zapinkę do pasa w MB, bo tak
odczytał Star diagnosis, ale kontrolka świeci nadal - pewnie trzeba błąd
wykasować)
--
pozdrawiam
Łukasz
Następne wpisy z tego wątku
- 24.02.17 09:07 Kamil 'Model
- 24.02.17 09:11 Kamil 'Model
- 24.02.17 15:37 ddddddddddddd
- 27.02.17 12:04 Kamil 'Model
- 22.10.17 22:26 j...@g...com
- 23.10.17 16:25 ddddddddddddd
Najnowsze wątki z tej grupy
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=