  • 21. Data: 2005-06-20 09:29:16
    Temat: Re: jaki jest najwiekszy oprator swiatlowodowy w Polsce?
    Od: "tfuuu" <t...@e...pl>

    > Na śląsku się to nazywa Infonet, a raczej już Vattenfall IT

    Od kiedy Infonet ma wlasna siec w Polsce??
    I skad ta nazwa?? Wedlug mojej wiedzy nazywa sie teraz BT Infonet (od
    British Telecom)

    --
    Pozdrawiam,
    tfuuu...

  • 22. Data: 2005-06-20 09:31:02
    Od: "tfuuu" <t...@e...pl>

    > Odpowiedz jest prosta TP S.A. Następny jest Exatel, potem TKTelekom, dalej
    > Netia,Energis, GTS, ATMAN

    Brakuje NASKu (i innych MANow) oraz Crowleya.
    --
    Pozdrawiam,
    tfuuu...

  • 23. Data: 2005-06-20 10:20:21
    Od: "Bartloo" <bartloo@_wywal_to_o2.pl>

    Użytkownik "tfuuu" <t...@e...pl> napisał w wiadomości
    > Brakuje NASKu (i innych MANow) oraz Crowleya.

    Crowley z tego co wiem dzierzawi swiatelko.

  • 24. Data: 2005-06-20 13:34:04
    Od: "Awex" <a...@d...tnijto.pl>

    W artykule news:d9627a$nbk$1@pippin.nask.net.pl,
    niejaki(a): tfuuu z adresu <t...@e...pl> napisał(a):

    > Od kiedy Infonet ma wlasna siec w Polsce??
    > I skad ta nazwa?? Wedlug mojej wiedzy nazywa sie teraz BT Infonet (od
    > British Telecom)

    To nie ten infonet - tylko Infonet GZE, teraz Vattenfall IT - i ma
    podwieszona w calosci na slupach WN

    --
    * L.G.
    * ASK Drama

  • 25. Data: 2005-06-20 14:04:59
    Od: "Maciej Przyboś" <m...@i...com>

    > Crowley z tego co wiem dzierzawi swiatelko.
    Crowley dzierzawi kanaly od Energisu, a Energis dzierzawi ciemne wlokna od
    TKT czego TKT teraz bardzo zaluje :))

    Maciej

  • 26. Data: 2005-06-20 16:24:46
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Sun, 19 Jun 2005 14:51:55 +0200, użyszkodnik "Radoslaw HORODNICZY"
    <x...@c...pl> napisał:

    > zle ci sie wydaje, tpsa ma swiatelko prawie w kazdej wiosce :)

    ...faktem jest ze do mojego miasteczko TelEnergo (obecnie Exatel)
    dociągnęła włókno duuuużo prędzej od TPSA

    --
    futszaK
    telefon stacjonarny - to taki skype bez komputera

  • 27. Data: 2005-06-20 16:26:34
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Mon, 20 Jun 2005 02:14:57 +0200, użyszkodnik "Wlochaty"
    <i...@W...pl> napisał:

    > To sie nazywa TKTelekom i ma najwieksza lub druga po TelePsie siec
    > swiatlowodowa w tym pieknym kraju...

    tych światłowodów w porównaniu z Exatelem to oni mają tyle co kot
    napłakał

  • 28. Data: 2005-06-20 17:33:12
    Od: Jakub Żukowski <j...@g...com>

    Witam,
    > tych światłowodów w porównaniu z Exatelem to oni mają tyle co kot
    > napłakał
    Przecież Tomasz napisał o tym 8h temu. Któryś raz już widze powielanie z
    Twojej strony wiadomości poprzedników.

    --
    Jakub

  • 29. Data: 2005-06-20 18:45:11
    Od: Admin TVK Tel-Ka <a...@t...wroc.pl.invalid>

    W artykule <d95v0g$a3d$1@atena.e-wro.net> Tomasz Paszkowski napisał(a):

    > Exatel ma większą sieć od TKTelekom-u.

    Zapewnie dlatego że dzierżawi wszystkie światłowody TKT :P

  • 30. Data: 2005-06-20 18:49:02
    Od: "Marcin Kuczera" <m...@p...rybnik.pl>

    > To nie ten infonet - tylko Infonet GZE, teraz Vattenfall IT - i ma
    > podwieszona w calosci na slupach WN

    nie w całości tylko w jakiś 99% ;-)
    troche mają w gołej ziemi a trochę w rurach tpsa

    Marcin