    From: Maciek <m...@n...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: jazda po łuku
    Date: Sun, 22 May 2016 09:06:26 +0200

    W dniu 2016-05-22 o 06:40, PiteR pisze:
    > Powstały już nawet poradniki szeptane "po pierwszej tyczce pół obrotu
    > i złapać się za lewe ucho, trzy razy się przeżegnać, splunąć przez lewe ramię."
    Dodam jeszcze, że takie poradniki były zawsze. Sprzyjał temu jeden model
    samochodu na którym zdawało się egzamin (ja akurat na 126p). Sami
    prowadzący kursy uczyli "teraz 2,5 obrotu w prawo", co oczywiście
    sprawdzało się tylko w przypadku jednego modelu pojazdu i ktoś
    niekumaty, kto potem przesiadł się na coś innego, był w czarnej d*.

    Maciek