  • Data: 2017-12-21 22:53:31
    Temat: Re: jeden generator liczb losowych do testowania drugiego?
    Od: "AK" <n...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "M.M." <m...@g...com> napisał:

    > ...no i i po cholere cala Twoja robota ?

    >Może dlatego, że zaszło jakieś nieporozumienie?

    Nie tyle nieporozumienie, tylko to, ze moje uwagi byly wybitnie
    ukierunkowane pod potrzeby "pytacza" ktore sa tak proste/standardowe,
    ze nie ma sensu uzywac nic innego jak wlasnie standardowe "randomy",
    a juz zupelnie nie ma sensu tworzyc cus w assemblerze w tym ("pytacza") kontekscie.

    W kontekscie natomiast Twojego rozwiniecia tematu nie mam
    nie tylko najmniejszych zastrzezen, ale po prostu juz "grzrecznie, milcze" bo:
    1. przerastacie mnie z Bartkiem na dzis o glowe z wiedza
    (no kiedys gdy na Odrze pisalem "troche" programow symulacyjnych
    gdzie roznego rodzaju generatory - jednostajny, normalny, Poisona itp itd -
    byly u mnie "na porzadku dziennym" moglibysmy glebiej pogadac
    /choc wtedy Mersene jeszcze nie bylo/ :)
    2. Wasz watek jest naprawde interesujacy - skopiowalem kod/rozwiazania
    co mi sie zdarza juz bardzo rzadko. Wcale nie z tego powodu ze "wiem lepiej",
    ale z racji ogolnego znudzenia zawodem i "poziomem"/mialkoscia dzisiejszej
    Mlodziezy/usnetu.

    > 1) Sens generatora Fibonacciego już opisałem powyżej, czasami
    > potrzebuję ekstremalnie szybkiego generatora.

    j/w: grzecznie ,milcze :)

    > A tak poza tym, nie tak dawno, to ktoś inny, a nie ja, wywołał temat
    > szybkiego generatora liczb losowych, ja tylko trochę rozszerzyłem ;-)

    "Troche" ;) ? Heh.
    No wypada sobie zyczyc wiecej takich "troche" :)
    Porzadne metodyczne/systematyczne podejscie do tematu.
    Z mojej strony bezwarunlowy szacun :)

    PS: Co nie znaczy ze gdy ew. w innym termacie walniesz gdzies jakas glupote
    nie omieszkam zmieszac Cie z (s)firem :) / no moze az tak to nie ;)/

    AK