  • Data: 2020-02-25 18:41:12
    Temat: Re: już można legalnie rozjeżdżać przechodniów na chodnikach
    Od: kk <k...@o...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On 2020-02-25 17:22, yabba wrote:

    > Kierowca usuwa ostrożnie i powoli samochód z chodnika, a ten człowiek to
    > utrudnia. Po pierwsze brak logiki w jego działaniu, po drugie sam obiera
    > kierunek kolizyjny. Z literalnego punktu widzenia samochód nie wymusił
    > na nim pierwszeństwa, a ten człowiek swoim zachowaniem doprowadza do
    > niebezpiecznej sytuacji.

    Jakiego literalnego? Ty wiesz w ogóle co piszesz?

    Facet stanął na drodze samochodu bo mógł. Nie musiał być logizny albo
    nielogiczny. Kierująca samochodem w ogóle nie ogarnęła sytuacji i na
    niego najechała. I teraz jest jak z Szydło, że zamiast kierowcy który
    nie zachował szczególnej ostrożności odpowiada kierowca, który tylko
    minimalnie przyczynił się do zdarzenia. Wypaczenie.

    > Popatrz na odwrotną sytuację. Budują drogę, teren zamknięty, zakaz
    > wstępu dla osób postronnych, a jacyś aktywiści przywiązują się do drzew.
    > Według Ciebie operator koparki lub spychacza powinien spokojnie
    > wykonywać swoją pracę, bo przecież tam nikogo według prawa nie powinno być.

    Ale, że pieszy stojącym piechtochodem potrącił samochód?

    > Za przebywanie na stacji metra nie, ale za rzucanie się z premedytacją
    > pod koła samochodu, to tak.

    > Co do architekta, to nie rozumiem Twojego toku myślenia.

    To prosta sprawa jest. Gość (potencjalnie słusznie) wysyłał donosy na
    kierowców, które policja chciała ignorować i żeby się odczepił to
    skierowała sprawę do sądu. Zawsze tak postępują bo to ścierwo zwykłe jest.