  • Data: 2014-08-24 10:23:29
    Temat: Re: kamizelki odblaskowe obowiązkowe dla pieszych
    Od: Alf/red/ <f...@u...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 24/08/14 03:37, k...@g...com wrote:

    > Już sobie nie dokładaj żeby się lepiej czuć.

    Średnie IQ *z*definicji* jest 100. To jest liczba względna. Bierze się
    wyniki jakiejś tam populacji, wylicza punkty/szybkość/etc i dla wyniku
    na samym środku uznaje się, że to jest 100.
    Można teraz się zastanowić, czy "przeciętnie" to to samo, co
    "średnio"... Niemniej i tak "przeciętnie" rozkłada się tak samo po obu
    stronach "średniego", plus minus powiedzmy 10 albo 15.

    Uwaga: sztuka odejmowania w pamięci to nie jest IQ.

    --
    Alf/red/