  • Data: 2019-07-08 02:26:26
    Temat: Re: karta Gigabit Ethernet
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2019-07-06, ąćęłńóśźż <...@...pl> wrote:
    > Mieszkając przez lata na ostatnim 10-tym, to gdy jechałem blisko do
    > kolegi na jego 18-te zawsze miałem wrażenie, że zaraz winda spadnie
    > (wolałem schodzić schodami) lub balkon się pod nogami zarwie. Co w
    > sumie się sprawdziło w bloku obok (Klaudyny). Widok ciekawy, choć nie
    > tak namacalny jak gałęzie drzew wchodzące do okien. Może to wysokie
    > ostatnie piętro jest przyczyną jakichś indukcji? Np. styczniki wind.

    Najbliższy szyb windy z maszynownią to jakieś 15m od peryferiów
    mieszkania. Poza tym problem występuje ciągle, a nie okresowo w trakcie
    transmisji.

    Zastanawiałem sie nad inną rzeczą, ten kabel szedł przez aluminiowe
    profile będące częścią zewnętrznej elewacji. Jeśli to wszystko jest
    uziemione, jak by się człowiek mógł spodziewać, to pewnie bez znaczenia,
    ale jeśli nie i tworzy sie jakaś taka dość spora ramowa antena?

    --
    Marcin