    From: kosmos <a...@u...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: karta graficzna do laptopa
    Date: Fri, 6 Oct 2017 08:35:18 +0200

    W dniu 2017-10-05 o 14:37, RadoslawF pisze:

    > Jeśli napisanie prawdy że elementy w laptopie których nazwa wskazuje
    > podobieństwo do tych ze stacjonarnego nie dorównują tym ostatnim
    > mocą i wydajnością jest demonizowaniem i to w sposób kategoryczny
    > to nie mam już nic do dodania. Nie będę demonizował.  :-)

    No jeżeli ktoś się opiera na PODOBIEŃSTWIE w nazwach elementów przy
    ocenie wydajności, to faktycznie, może się przeliczyć ;-)
    Ale oceniając realnie (czyli że i5 w laptopach ma zazwyczaj dwa fizyczne
    rdzenie a nie 4; karty nVidii z literką M w nazwie są o wiele słabsze od
    wersji "stacjonarnych) oceniać można już całkiem sprawnie.
    W moim przypadku (mobilne i5 + zewnętrzny GTX760) w większości
    przypadków uzyskuję w grach osiągi podobne do tego, co osiągnąłbym na
    komputerze stacjonarnym o podobnej konfiguracji. Słabym ogniwem nie jest
    tu wydajność karty ani procesora - wąskim gardłem jest prędkość szyny
    PCI Express, na szczęście nie we wszystkich grach jest ona aż tak istotna.