    From: kosmos <a...@u...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: karta graficzna do laptopa
    Date: Fri, 6 Oct 2017 08:59:00 +0200

    > Nie sa przewidziane mechanicznie do tego aby sztywny kabel wylatywał
    > gdzieś pod klapką laptopa. Efektem czego taka przelotka potrafi wyrwac
    > kabel w środku pracy. Na necie widziałem kilka opisów ludzi którzy
    > dzieki temu stracili linie pcie bo nikt nie przewidział ich do odpinania
    > w trakcie pracy później niż masę.

    Oo, o tym nie słyszałem. No ale faktycznie, brzmi słabo. Wprawdzie u
    mnie połączenie jest lepsze (kabel faktycznie jest sztywny, ale
    podłączony do karty PCI-E, którą wsuwam w fabryczne gniazdo) więc ryzyko
    stosunkowo małe. Chociaż zdarzyło mi się wyjąć kartę podczas pracy - na
    szczęście skończyło się to tylko zawiechą systemu. Ale faktycznie mogło
    się teoretycznie coś popsuć, dzięki za zwrócenie uwagi na przyszłość.