    From: ń <ń@ń.ń>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: karta graficzna do laptopa
    Date: Fri, 6 Oct 2017 10:29:28 +0200

    Mam zewnętrzną kartę graficzną na PCMCIA (a może na expres - już nie pamiętam),
    kupiłem bo miała wyjście cyfrowe DVI (lapek tylko analogowe d-sub VGA), ale poza tym
    pod każdym względem słabsza od grafiki wbudowanej (przede wszystkim bardzo mało
    pamięci, i to dość zrozumiałe, bo osobna pamięć to po prostu koszty).
    BTW to wyjście analogowe dawało marny obraz na moich Dellach, ale na EIZO daje jak
    żyleta, więc karta wylądowała w szafie.

    -----
    > Co chwila słysze o kartach podłączanych do usb. coś jak yeti. są, ale nikt nic nie
    wie, albo są to rodzaje przelotek, które same nic nie policzą