-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
e.net!feeder.erje.net!news.unit0.net!weretis.net!feeder7.news.weretis.net!news.
dns-netz.com!news.freedyn.net!newsfeed.xs4all.nl!newsfeed7.news.xs4all.nl!85.12
.16.69.MISMATCH!peer02.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer04.fr7!futte
r-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-e
xc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED
!not-for-mail
Subject: Re: klocki hamulcowe - jaka firma?
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <q9v9m8$1ck$1@node2.news.atman.pl> <q9v9m8$1ck$1@node2.news.atman.pl>
<a...@n...neostrada.pl>
<5cc73f95$0$479$65785112@news.neostrada.pl>
<a...@n...neostrada.pl>
From: Marcin N <m...@o...pl>
Date: Tue, 30 Apr 2019 06:05:37 +0200
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
Thunderbird/60.6.1
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <a...@n...neostrada.pl>
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Language: pl
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 19
Message-ID: <5cc7c990$0$528$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 188.146.164.144
X-Trace: 1556597136 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 528 188.146.164.144:33209
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 1891
X-Received-Body-CRC: 1890477579
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2655356
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2019-04-29 o 23:26, Marek pisze:
> On Mon, 29 Apr 2019 20:16:53 +0200, Marcin N
> <m...@o...pl> wrote:
>> Możesz to rozwinąć? Każdy klocek potrafi zablokować koło. Skoro to
>> potrafi - to znaczy, że jest wystarczająco skuteczny.
>
> No chyba jednak nie każdy, zdaje się 20 lat temu była afera z nowymi
> Daewoo Tico sprzedawanymi z drewnianymi klockami.
> Kiedyś w 4carsie mnie tak zapytał, czytaj czy chcę kiepskie tanie czy
> markowe dobre.
Ponawiam pytanie: czym różnią się tanie "kiepskie" od drogich "dobrych"?
Jedne i drugie potrafią zatrzymać koło. Nawet te drewniane z afery - też
potrafiły.
--
MN
Następne wpisy z tego wątku
- 30.04.19 09:18 Marek
- 30.04.19 11:35 LEPEK
- 01.05.19 01:58 Tomasz Pyra
- 01.05.19 02:02 Tomasz Pyra
Najnowsze wątki z tej grupy
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=