    From: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: kolejne pół roku za darmo :)
    Date: Sun, 20 May 2018 21:14:24 +0200

    > Coś tam kiedyś czytałem, być może różnice bywały kiedyś i mogło to
    > bardziej dotyczyć netu mobilnego.
    > Czyli nie zauwazyłeś zmiany jakościowej z Play na FM.

    nie. wszystko jest tak samo. strona do zarządzania kontem jest
    "playowa", tyko zamiast fioletu dominuje czerwień. gdybym miał monitor
    czarno biały (kto pamięta te czasy) nie byłoby różnicy. raz dzwoniłem na
    infolinie, dowiedzieć się czy mogę się bezkarnie przełączać, to operator
    odebrał (człowiek!) natychmiast. w Playu (ze 2 lata temu) trzeba było
    poczekać dłużej. jak jest teraz - nie wiem. ja ogólnie jestem zadowolony
    z usług playa. taki ewenement. a super szybkiego intenrnetu nie
    potrzebuje. wystarczy że mi YT i Ipla płynnie chodzą. A zaraz zrobie
    speeed test
    ToMasz